JWO Napisano 23 Marca 2023 Napisano 23 Marca 2023 Od jakiegos czasu nie moge zalogowac sie do Garmin Connect. Dostaje potwierdzajacy kod na emaila, co oznacza ze haslo jest prawidlowe. Po wprowadzenieu wyswietla sie screen: Zalogowany jestem, bo po nacisnieciu strzalki 'Back' na chwile ukazuje sie dobry screen. Zmienilem tez ostatnio telefon i tez jest problem z logowaniem. Muse trzymac stary zeby miec polaczenie Ktos ma tez taki problem?
JWO Napisano 30 Marca 2023 Autor Napisano 30 Marca 2023 Moje konto jest na chinskiej domenie , i tam moge sie zalogowac. Nie ma mozliwosci przeniesienia go do Europy. Jedyne rozwiazanie to zalozyc konto w Europie i przeniesc recznie wszystkie aktywnosci. Ale to robota na tygodnie. Zapytalem suportu czy mozna wyeksportowac hurtem. Czekam na odpowiedz.
wolek Napisano 30 Marca 2023 Napisano 30 Marca 2023 Rozważałeś użycie do tego celu jakiejś zewnętrznej aplikacji?
JWO Napisano 30 Marca 2023 Autor Napisano 30 Marca 2023 Nie, na razie poszedlem po najnizszej lini oporu. Zapytalem suport. A sa jakies aplikacje ktore moga to zrobic?
wolek Napisano 31 Marca 2023 Napisano 31 Marca 2023 Ja teraz do pojedynczych synchronizacji używam sync my tracks. Za pierwszym razem przerzuciło mi wszystko bryton->suunto
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.