Skocz do zawartości
  • 0

Instrukcja z nowo kupionym rowerem.


Gość Andrzej

Pytanie

Gość Andrzej

Witam.

Czy obecnie do nowych rowerów są dołączane instrukcję? Jak to obecnie wygląda? Zakupiłem przez internet rower OXFELD TR-5W w opakowaniu nie było żadnej dokumentacji.

Obecnie czekam na rower Kross i nie wiem czy będzie jakaś instrukcja, informacja co kiedy serwisować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Gość Andrzej

Hmm, jak to powiedzieć... ma Pan dużo postów, często się udziela ale wprowadza Pan w błąd.

Nowy rower Krossa powinien mieć wykonany przegląd w określonym czasie od dnia zakupu, cytat z gwarancji udostępnionej na stronie sklepu Krossa: 

Firma - KROSS S.A. udziela na zakupiony rower gwarancji jakości na okres 2 lat, licząc od daty zakupu. Warunkiem obowiązywania Gwarancji jest dokonanie płatnych przeglądów: pierwszego w terminie między 30. a 60. dniem od daty zakupu (dla rowerów zakupionych w miesiącach od listopada do końca stycznia przegląd może być wykonany najpóźniej do dnia 31 marca), przeglądu okresowego pomiędzy 11. a 16. miesiącem od daty zakupu oraz przeglądu po każdych trzech latach użytkowania roweru dla utrzymania Dożywotniej Ochrony na ramę. Przegląd może zostać wykonany w Autoryzowanych Punktach Serwisowych lub punktach sprzedaży Kross....”

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

To są dwie różne rzeczy i chyba zawodzi komunikacja ;)

Tak, oczywiście producent (generalnie producent a nie że konkretnie Kross) zabezpiecza się głównie przed skutkami własnego braku kontroli każąc biegać z rowerem w jakimś określonym terminie niezależnie od tego czy na nim ktoś kiedykolwiek zrobił chociaż metr, tak w zasadzie każe sobie zapłacić za wykonanie opóźnionej kontroli jakości. A później masz się po prostu zagapić i stracić gwarancję zapominając w jakimś tam miesiącu zapłacić 200zl za to że sobie rower tydzień w sklepie postoi.

Warunki gwarancyjne sam sobie znalazłeś w internecie, nie pamiętam chyba jak kupowałem levela b+ (jedyny Kross jakiego kupiłem) to były, ale nie w instrukcji tylko opisane w karcie gwarancyjnej... chyba.

Co innego REALNY serwis w takim sensie w jakim rozumie go odpowiadający Ci kolega czyli czynności mające na celu poprawianie utraconej sprawności albo zapobiegające tej utracie. Te wynikają z przebiegu i aktualnego stanu roweru i powinny być dla Ciebie równie jak nie ważniejsze.

Z tego co pamiętam to Kross daje papierowe instrukcje i na dodatek możesz sobie pobrać pdf'a... z której nic ciekawego nie wynika. Takie ogólne truizmy o tym żeby prawy pedał wkręcać w prawe ramie korby.

Ale nie trzymaj mnie za słowo ja mam więcej niż jeden rower :) kupiłem w swoim życiu więcej niż mam obecnie a tego krossa to kupiłem dawno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...