Bartejs Napisano 27 Marca 2021 Udostępnij Napisano 27 Marca 2021 Cześć mam problem z luzami na amorze, pod palcem są one średnio wyczuwalne lecz przy zaciśniętym heblu i ruszaniu przód tył słychać ten luz i podczas jazdy również. Ciekawe jest to, że gdy delikatnie odkręcę dolne śruby i je dokręcę luz znika ale przejadę parę metrów i luz wraca. Gwarancja odpada bo amor był grzebany w lokalnym serwisie, a nie u sprzedawcy plus ma lekko zdartą farbę na śrubie od komory powietrznej. Da radę jakoś to ogarnąć czy muszę z tym żyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 27 Marca 2021 Udostępnij Napisano 27 Marca 2021 Żyć z tym. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateusz15 Napisano 27 Marca 2021 Udostępnij Napisano 27 Marca 2021 (edytowane) To, że amortyzator był serwisowany w lokalnym serwisie nie oznacza, że nie ma już na niego gwarancji. Rock Shox dopuszcza robienie serwisu nawet samemu. Ślady na śrubach nie są powodem do unieważnienia gwarancji. Jeśli luz nie jest bardzo wyczuwalny, nie powiększa się a na powłoce nie zostają żadne ślady takie jak: rysy, przetarcia, amortyzator działa normalnie to nie ma się czym niepokoić. Judy to niższy model od rock shoxa, spasowanie lag ze ślizgami nie jest takie jak w wyższych modelach. Edytowane 27 Marca 2021 przez Mateusz15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartejs Napisano 27 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2021 No i właśnie tu mam można rzec rozdwojenie jaźni bo każdy o tej polityce gwarancyjnej mówi inaczej. Ale jak w/w rzeczy nie są pretekstem do utraty gwary to bym podbijał do sklepu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateusz15 Napisano 27 Marca 2021 Udostępnij Napisano 27 Marca 2021 Zawsze warto próbować, dużo zależy od sklepu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartejs Napisano 27 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2021 W ulotce gwarancyjnej akurat przy gwarancji RS nie ma napisane nic oprócz co ile co serwisować. Manitou, Fox etc mają dopisane "serwis u sprzedawcy" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
To_JaT Napisano 27 Marca 2021 Udostępnij Napisano 27 Marca 2021 Jeśli jest gwarancja producenta to sprzedawcy nic do tego. Ja kiedyś na gwarancje wysłałem Recona z drugiej ręki i normalnie przyjeli, wystarczył rachunek 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartejs Napisano 27 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2021 21 minut temu, Mateusz15 napisał: To, że amortyzator był serwisowany w lokalnym serwisie nie oznacza, że nie ma już na niego gwarancji. Rock Shox dopuszcza robienie serwisu nawet samemu. Ślady na śrubach nie są powodem do unieważnienia gwarancji. Jeśli luz nie jest bardzo wyczuwalny, nie powiększa się a na powłoce nie zostają żadne ślady takie jak: rysy, przetarcia, amortyzator działa normalnie to nie ma się czym niepokoić. Judy to niższy model od rock shoxa, spasowanie lag ze ślizgami nie jest takie jak w wyższych modelach. Czy wyczuwalny to średnio ale słyszalny na pewno Dodam jeszcze, że na goleni jest rysa, która została przypiłowana papierem wodnym delikatnie żeby uszczelek nie drapała i w tym miejscu anoda lekko zeszła i tu pytanie czy mogą się przywalić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 27 Marca 2021 Udostępnij Napisano 27 Marca 2021 Tam anody nigdy nie było. Silvery sa chronowane na czarno. Ale to powłoka o właściwościach ozdobnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartejs Napisano 27 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2021 (edytowane) A to nie wiedziałem. Tylko czy się przywalą czy nie tu pytanie Edytowane 27 Marca 2021 przez Bartejs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateusz15 Napisano 27 Marca 2021 Udostępnij Napisano 27 Marca 2021 40 minut temu, Bartejs napisał: Dodam jeszcze, że na goleni jest rysa, która została przypiłowana papierem wodnym delikatnie żeby uszczelek nie drapała i w tym miejscu anoda lekko zeszła i tu pytanie czy mogą się przywalić Jeśli powłoka ma przebarwienie, w dodatku jak amortyzator jest po serwisie to tuleje ślizgowe są wadliwe- ścierają powłokę, która już sama w sobie jest delikatna. Od jak dawna masz ten amortyzator? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartejs Napisano 27 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2021 (edytowane) Amor ma koło 2 miesięcy. To nie jest przebarwienie tylko była rysa która powstała prawdopodobnie przez uderzenie klucza, bo mógł mi gdzieś spaść przypadkowo i walnąć i były wyczuwalne więc papierem wodnym przyszlifowałem żeby było gładko i ta powłoka troszkę zlazła Edytowane 27 Marca 2021 przez Bartejs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateusz15 Napisano 27 Marca 2021 Udostępnij Napisano 27 Marca 2021 Jak to nie jest przebarwienie to w takim razie jednak tuleje nie mają nic do tego, nie powinni się do tego przyczepić z powodu tego obicia 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartejs Napisano 27 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2021 Czyli pomimo tego przyszlifowania i obdartej śruby od komory powietrznej to mogę podbijać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateusz15 Napisano 27 Marca 2021 Udostępnij Napisano 27 Marca 2021 Na śrubach zawsze pozostają ślady, do tego nie powinni się przyczepić, do tego obicia również nie powinni. Jak uszkodzenie nie będzie miało wpływu na wadę, z którą reklamujesz ten amortyzator to powinni go albo naprawić albo wymienić na nowy. Takie obicie nie ma na to wpływu więc powinni reklamację uznać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartejs Napisano 27 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2021 Jeszcze głupie pytanie, sprawa wygląda tak że wbijam do sklepu mówię że chce dać amor na gwarancję daję kwitki zakupowe i oni go biorą czy jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateusz15 Napisano 27 Marca 2021 Udostępnij Napisano 27 Marca 2021 Musisz mieć dowód zakupu, w sklepie najlepiej dokładnie opisać wadę, wtedy sklep go zabiera, oni go od siebie wysyłają do serwisu producenta na ekspertyzę, po której dadzą informację czy wada zostaje uwzględniona pod gwarancję i czy zostanie naprawiony, wymieniony na nowy lub nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartejs Napisano 27 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2021 4 minuty temu, Mateusz15 napisał: Musisz mieć dowód zakupu, w sklepie najlepiej dokładnie opisać wadę, wtedy sklep go zabiera, oni go od siebie wysyłają do serwisu producenta na ekspertyzę, po której dadzą informację czy wada zostaje uwzględniona pod gwarancję i czy zostanie naprawiony, wymieniony na nowy lub nie. Ok fajnie, a jakieś koszta po mojej stronie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
To_JaT Napisano 27 Marca 2021 Udostępnij Napisano 27 Marca 2021 Żadnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartejs Napisano 27 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2021 Dobra super, już wszystko wiem. Dzięki Panowie za porady 🙋♂️ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 28 Marca 2021 Mod Team Udostępnij Napisano 28 Marca 2021 Dodać należy że musisz się przygotować do dość długi okres oczekiwania na amora, a szkoda teraz, jak się sezon zaczyna. Ja bym pojeździł do jesieni, a potem dał na gwarę. Amor kupowany osobno, czy kupiłeś cały nowy rower? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartejs Napisano 28 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 28 Marca 2021 (edytowane) Cały rower, ale bez problemu, mam jeszcze 2 rowery. Ile mniej więcej się czeka? Edytowane 28 Marca 2021 przez Bartejs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 28 Marca 2021 Mod Team Udostępnij Napisano 28 Marca 2021 Jak cały rower to sklep może go wziąć na czas naprawy. Trudno powiedzieć ile to potrwa, ale czytałem już historie jak ludzie po kilka miesięcy czekali. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateusz15 Napisano 28 Marca 2021 Udostępnij Napisano 28 Marca 2021 Ja musiałem oddać na gwarancję swojego x Fusion sweep, czekałem na naprawę 4 miesiące. Kupiłem cały rower z tym amortyzatorem i nie musiałem oddawać roweru, tylko sam amortyzator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartejs Napisano 28 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 28 Marca 2021 Dość długo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.