Skocz do zawartości

[do 1500 zł] Rower crossowy dla ciężkiego użytkownika188cm/120kg)

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć wszystkim, bo to mój pierwszy post.

Jak w temacie. Szukam roweru crossowego do 1500 zł (jeżeli dopłacenie 100-200 zł zmieni wiele, to mogę dołożyć, ale wolałbym tego uniknąć). Mam 188 cm wzrostu i ważę blisko 120 kg. Na rowerach nie znam się kompletnie! Niech świadczy o tym fakt, że dopiero szukając roweru dowiedziałem się, że istnieje tyle ich rodzajów jak crossowe, MTB, trekkingowe itp. Już w tamtym roku chciałem zacząć regularnie jeździć i w tym celu kupiłem używany rower na OLX za 200 zł, gdzie już drugiego dnia urwał mi się pedał, potem kupiłem drugi za 300, gdzie regularnie spadał łańcuch, a w serwisie naprawa przekraczała koszt roweru. Zniechęcony odpuściłem.

Teraz mało zimowa aura zachęca mnie, żeby znowu spróbować przygody z rowerem i nauczony błędami chciałem kupić nówkę z jakąś gwarancją itp. Wyczytałem, że do moich potrzeb najlepszy będzie rower crossowy. Czyli jakieś kilkunastokilometrowe wycieczki podmiejskimi drogami, czasem jakieś ścieżki rowerowe i utwardzone polne drogi. Trochę poczytałem, trochę obejrzałem filmów na YT i zainteresowałem się następującymi modelami:

Lazaro integral V3

http://lazaro-bike.pl/sklep/lazaro-integral-v3-męski-2020_pid=210

Kross Evado 2.0

https://www.greenbike.pl/rower-crossowy-meski-kross-evado-20-2020-p-5656.html?gclid=Cj0KCQiArvX_BRCyARIsAKsnTxOsoiT2Sk1rhFrg-gJWY6HIdPQnGO90ryFbvPU9uK_M1ZrZn7SG_A8aAi2oEALw_wcB

VELLBERG Explorer 3.2

https://vellberg.pl/vellberg-explorer-3-2/

Który z powyższych modeli będzie najlepszy dla początkującego? A może jakiś inny w podobnym budżecie? Dodam, że fajnie by było gdyby w przyszłości dało się do nich zamontować jakiś bagażnik czy sakwę.

Z góry dziękuję za odpowiedzi i przepraszam jeżeli nie podałem jakiejś istotnej informacji.

Pozdrawiam

Napisano