Skocz do zawartości

[do 1500 zł] budżetowy rower crossowy


Rekomendowane odpowiedzi

Siemka, poszukuję budżetowego roweru crossowego, na weekendowe dłuższe wypady za miasto (głównie asfalt+szutry bądź delikatne przejazdy przez las ścieżkami). W grę wchodzą używane rowery jak i nowe do kwoty 1500 zł. Możecie polecić jakieś konkretne modele na które zwrócić uwagę, gdyż jestem trochę zielony w tych sprawach. Z góry dziękuję.

A co powiecie o tym rowerku, akurat jest niedaleko ode mnie?

https://allegro.pl/oferta/rower-indiana-x-cross-3-0-10077489979

Znalazłem też u mnie w mieście nowego Rometa akurat na promocji

https://bike-room.pl/pl/p/Romet-ORKAN-2-M-srebrno-pomaranczowy-rama-21-L-2020/16079

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tych dwóch ja brałbym rometa . Szału nie ma , amor słaby ale ogólnie za tą kasę ok .  W dodatku jest nowy .

Indi ma prawdopodobnie jeszcze gorszy amor ( w tej klasie trudno ocenić ) , słabszy napęd , a mechaniczne tarczówki też nie muszą być lepsze od hamulców V . No i jest używany czyli może mieć zjechany napęd i okładziny .

Aha , a nad rozmiarem myślałeś ? Oba rowery 21" czyli musisz mieć dobrze  ponad 180cm wzrostu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupowanie używki to zawsze ryzyko że wpakujesz się w koszty . Kaseta , łańcuch , linki , pancerze , klocki hamulcowe to elementy które ciągle się zużywają . Jeśli sprzedający nie dbał o rower albo dużo jeździł to musisz doliczyć kilka stów . W zasadzie  w takim rowerze wszystko może być zużyte , a trzeba trochę wiedzy żeby to ocenić . Ten Kands ma  lepszy amor , a poza tym żadna rewelacja .

Co do rozmiaru , ja przy twoim wzroście bez przymiarki 21" bym nie brał . Nie mówię że będzie za duży ale trzeba usiąść , a najlepiej się przejechać . W zależności od upodobań możesz dobrze czuć się na 21 jak i na 19 "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany