Skocz do zawartości

[Luz na kierownicy] Rura sterowa


Lvox

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć . Mam problem ze skreceniem mostka do rury sterowej , skrecam go na maxa i mimo to amor nie jest sztywno skrecony z mostkiem . Mostek na pewno jest dobry , sprawdzalem na kilku . Ze znajomymi uzgodnilismy wiec ze to problem z rura sterowa ktora jest starta? Czy to moze byc problemem? Da sie cos z tym zrobic ? ( wlozyc cos miedzy mostek a rure sterowa?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jest mocowany wspornik kierownicy?
Mostek nakładany na rurę sterową jako obejma, czy wpuszczany w środek rury sterowej?

W pierwszym przypadku ściśnięcie sterów reguluje się dokręcając kapsel. Najpierw skręcasz stery kapslem, a potem dokręcasz mostek do rury.
W drugim, jeżeli nie da się przykręcić wspornika na sztywno do rury sterowej, to najpewniej ma za małą średnicę i trzeba wymienić na dopasowany do średnicy rury. Jeżeli luz jest na samych sterach, to są za słabo skręcone lub niepoprawnie założone.

Opisz dokładniej co to za typ mocowania oraz w czym jest problem. Czy luźna jest cała rura sterowa/widelec, czy mimo dokręcenia da się przekręcić kierownicę przy przytrzymanym kole.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja strzelam że autor ma rurę 1', mostek 1 i 1/8' a sprawdzał na rowerach właśnie z taką rurą.

Opis tak precyzyjny, że problem może leżeć absolutnie wszędzie. Jedno jest pewne. Rura sterowa nie jest starta, bo to jest niewykonalne do tego stopnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...