Moskit Napisano 17 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2020 Chcę zreanimować GF Wahoo z 2005, kupiłem nowy amortyzator Suntour XCM, który chcę wstawić w miejsce RS Judy. Przystąpiłem do wymiany w piątkowy wieczór, a tu zonk jakoś inaczej wygląda korona niż w starym i nie wiem jak sobie poradzić teraz ze sterami. W nowym korona przy rurze jest płaska w starym jest mały stożek. Najlepiej zobrazują zdjęcia o co mi chodzi. Są jakieś przejściówki czy odsyłać amortyzator bo nic z tym nie zrobię ? Będę wdzięczny za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 17 Lipca 2020 Mod Team Udostępnij Napisano 17 Lipca 2020 Nie stożek, tylko bieżnia sterów jest nabita. Musisz ja wybić (płaski śrubokręt i młotek do tego) i nabić na nowy amortyzator. P.S. Standard, nie "standart". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Moskit Napisano 17 Lipca 2020 Autor Udostępnij Napisano 17 Lipca 2020 Dzięki. Tak się zapiekł, że wyglądało mi to na całość. Ale jakoś poszło i już siedzi w nowym. Ostatnio wymieniałem amora w jakimś rowerze 15lat temu i już myślałem że to jakieś nowe standardy P.S. Karę chłosty wymierzam sobie za ten błąd a ciebie proszę o poprawę tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 18 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2020 Jak wymieniasz amor na nowy to zalecam ci wymienić od razu stery, koszty nie są drogie. Widząc tą bieżnię to łożyska także są na pewno już do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Moskit Napisano 18 Lipca 2020 Autor Udostępnij Napisano 18 Lipca 2020 Dzięki. Stery chodzą idealnie. Przejechały 50 tys. km raz to i przejadą 50 tys. km drugi raz Wymienię jak zacznie się coś złego z nimi dziać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.