knyklu Napisano 17 Maja 2020 Napisano 17 Maja 2020 Witam, mam starego KTM Veneto AMP na LX (wszędzie są oznaczenia z cyframi 563), ot takiego którego traktuje się z sentymentem. Taki "bułkowóz" Napęd mu się trochę kończy, klamkomanetka się rozlatuje, więc trzeba byłoby go wymienić pewnie. Pomyślałem, że może zamiast szukać coś pasującego 1:1 wymienić na napęd 1x10 (ewentualnie 2xX). Wiem, że wymienić trzeba będzie wszystko. Czy mógłby ktoś obeznany podrzuć mi kwotę jaką musiałbym na sprzęt przyszykować i ewentualnie wypisać co musiałbym kupić? Jestem zupełnie zielony w temacie. Naprawdę będę wdzięczny za pomoc. Krzysiek
Mod Team bogus Napisano 17 Maja 2020 Mod Team Napisano 17 Maja 2020 Jeśli korbę masz rozbieralną do której wystarczy dać zębatkę narrow wide to jest szansa, że w 500 zł się zmieścisz przy napędzie 1x10.
knyklu Napisano 17 Maja 2020 Autor Napisano 17 Maja 2020 Nie wiem czy o to chodzi, ale blaty są mocowane na śruby. Korba to FC-M563. Hamulce to cantilever (nie wiem czy klamki do hamulców V i C są takie same). Obręcze zjechane, więc do wymiany. De facto zostaje sama rama, widelec Mógłbyś przy odrobinie wolnego czasu podać co musiałbym kupić? Myślę, że celuje raczej w twardsze zakresy. Odwdzięczę się dobrym piwkiem.