simug Napisano 16 Kwietnia 2020 Napisano 16 Kwietnia 2020 Witam, zaznaczam na wstępie, że nie jestem ekspertem. Poszukuję korby, która będzie pasowala do suportu najprościej tłumacząc, w którym kiedyś była zamontowana korba shimano SLX. Zaznaczam, że nie potrzbuję czegoś ekstra tylko żeby działało. Przepraszam, za głupie tłumaczenie ale nie znam się na tym a nie chce popełnić błędu. Dziękuję bardzo.
Mihau_ Napisano 16 Kwietnia 2020 Napisano 16 Kwietnia 2020 Teraz, simug napisał: korba shimano SLX Zawęziłeś temat do kilkunastu jeśli nie kilkudziesięciu różnych korb, nadal trochę zbyt szeroko
Gość Napisano 16 Kwietnia 2020 Napisano 16 Kwietnia 2020 Zajrzyj tam gdzie korba łączy się z suportem i będziesz widział co potrzebujesz. Pewnie będzie to kwadrat.
KurczakNorris Napisano 16 Kwietnia 2020 Napisano 16 Kwietnia 2020 21 minut temu, simug napisał: Poszukuję korby, która będzie pasowala do suportu najprościej tłumacząc, w którym kiedyś była zamontowana korba shimano SLX 8 minut temu, Danuel napisał: Zajrzyj tam gdzie korba łączy się z suportem i będziesz widział co potrzebujesz. Pewnie będzie to kwadrat. Jeśli SLX, to na pewno nie kwadrat, tylko zintegrowana oś. No chyba, że mówimy o STX, to wtedy kwadrat. @simug, najlepiej zrób zdjęcie suportu, całego roweru od strony napędowej też nie zawadzi, i wrzuć.
Gość Napisano 16 Kwietnia 2020 Napisano 16 Kwietnia 2020 @KurczakNorris No masz rację ogólnie zakładam, że to jakiś starszy model skoro op chce go wymieniać. Zresztą dyskusja jest teoretyczna, bo nie wiemy co tam siedzi a pewnie simug nie ma sprzętu, żeby wymienić korbę i odda w końcu rower do serwisu.
simug Napisano 16 Kwietnia 2020 Autor Napisano 16 Kwietnia 2020 Jeżeli to coś pomoże to jest to ta korba. A jeżeli nie to polecę zrobić zdjęcie suportu. Dzięki bardzo za zaangażowanie