Skocz do zawartości

[Rower] Wybór

Zajc40

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jakimi drogami masz zamiar jeździć do tej pracy? Jeśli to przejażdżka po mieście to o wiele lepiej sprawdziłaby się szosa, do której można wrzucić szersze opony.

Z tych dwóch o wiele lepszym pod każdym względem rowerem jest sensa ale do "dojazdów do pracy" średnio się taki sprzęt nadaje. Poza tym to campa więc koszty serwisu/wymian będą większe niż np. shimano. Ten trek to jakiś antyk

Napisano

Typowo asfalt  bez ścieżek rowerowych po mieście, a cenowo opłacalna to opcja na osprzęcie campagnolo czy szukać czegoś innego 

Napisano

Jeśli ma to być Twój "pierwszy rower" to raczej bym jej nie kupił i poszukał czegoś innego.

To rower do ścigania a nie wycieczek. Swoją drogą masz 190+ wzrostu? Tak ogólnie to stosunek cena/to co oferuje jest całkiem ok

Napisano

Mam 192 cm,  pisałem z gościem za 4200 sprzeda nie znam się tak na sprzęcie rowerowym ciekawi czy to dobra cena za taki sprzęt używany,???? 

Napisano

Słuchaj, nie chcesz odpowiadać to nie odpowiadaj w takim tonie,, super specjalisto od karbonu,,, 

Po to jest takie forum liczyłem na prostą poradę a nie pouczanie od takich,, słabych kulturalnie,, doradcow

Napisano
28 minut temu, Zajc40 napisał:

Słuchaj, nie chcesz odpowiadać to nie odpowiadaj w takim tonie,, super specjalisto od karbonu,,, 

Po to jest takie forum liczyłem na prostą poradę a nie pouczanie od takich,, słabych kulturalnie,, doradcow

Trochę kultury, wchodzisz na forum i dostajesz radę...nie jest chyba taka jakiej oczekiwałeś i walisz fochem. Ode mnie- jeśli rower w stanie jak ktoś opisuje to cena jest ok, ale bez jakiś fajerwerków. To rower do ścigania, a nie na luźne dojazdy do pracy (sztywność ramy, geometria, szerokość opon itp.) Jak masz do pracy w jedną 30km równego asfaltu ,a po godzinach chcesz trochę pocisnąć na nim to se kup, jak nie to...wpisz w google szosa endurance albo gravel.

Napisano