Skocz do zawartości

[Buty] Northwave Spike 2 Pytanie SPD


Gulek91

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zamierzam kupić buty tylko pod rower, dużego budżetu na to nie chcę przeznaczyć (do 250 zł). W oko mi wpadły buty NORTHWAVE Spike 2, tylko teraz takie moje pytanie dość głupie ale jestem totalnie zielony w tym temacie, buty są Kompatybilne z pedałami zatrzaskowymi ze standardem SPD, ja w swoim rowerze posiadam normalne, zwyczajne pedały. Czy takie buty również się nadadzą czy lepiej już kupić coś z typowych butów sportowych nie koniecznie rowerowych?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Jeśli nie zamierzasz kupować pedałów zatrzaskowych, to lepiej kup buty bez SPD, ale niekoniecznie zwykłe adidaski, czy trampki, które mogą krótko służyć i kiepsko trzymać - tu kwestia jakie masz pedały, bo jeśli jakieś najprostsze, to nawet dobre buty mogą nie dać rady się utrzymać...

Istotna jest też kwestia, gdzie i w jaki sposób jeździsz.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez sensu. Jak już chcesz buty tylko na rower, to dlaczego nie chcesz kupić pedałów SPD? Za 99 zł ( teraz w sumie chyba 109 zł) kupujesz bardzo mocno polecane PD-M520 od Shimano. 

Jeżeli dostałbym nowy rower i mógł wybrać tylko jedną rzecz jaką mogę zmienić, to byłby to montaż pedałów SPD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba faktycznie pójdę  w ten system SPD i ten model, który podałeś. Kupiłem nowy rower, tam niestety są platformowe, plastikowe pedały, z doświadczenia wiem, że  takie plastikowe i tak wytrzymają max 2 lata więc wymiana i tak mnie czeka. Jeszcze mam dwa pytania, ile wam wytrzymują sezonów takie buty pod SPD? Wiadomo, im droższe tym na pewno więcej ale chodzi mi o to czy te co podałem wytrzymają dłużej niż 2 lata (jazda głównie ścieżkami leśnymi, bez żadnego XC). A drugie pytanie to niewiele droższy model pedałów jest PD-M530,, warto w nie iść czy raczej nie ma różnicy i 520 powinny wystarczyć?