OnTheBike Napisano 29 Stycznia 2020 Napisano 29 Stycznia 2020 Możecie polecić kogoś, kto mi w Łodzi zespawa pękniecie ramy (foto w załączniku)?
Mod Team Pixon Napisano 29 Stycznia 2020 Mod Team Napisano 29 Stycznia 2020 Chcesz później na szwie spawu nakrętkę mocującą koło przykręcać?
OnTheBike Napisano 29 Stycznia 2020 Autor Napisano 29 Stycznia 2020 Nie da się? Wymiana ramy jest dość problematyczna, szczególnie że nie ma już ram pod stery 1'' tylko pod 1 i 1/8''. Reduktorów z 1 i 1/8'' na 1'' nie widziałem. Dopiero wymieniłem widelec bo w starym pękł hak. Wczoraj zacząłem oglądać czy z tyłu też coś się nie dzieje no i znalazłem to, co widać na zdjęciu. Koszt zespawania 50 zł lub 150 zł z dojazdem, nowa rama 400 zł, nowy trekking 3000 zł.
RafalxM Napisano 29 Stycznia 2020 Napisano 29 Stycznia 2020 Wymienia się same haki, ale nie sądzę żeby koszt był niższy niż 300-400 , w dodatku ta stal to jak się domyślam jakiś Hi-Ten , w najlepszym wypadku Tange - jeśli masz 'nową ramę' za 400 to bym wybrał tą opcję , swoją drogą co to za ramy ta obecna / nowa ?
OnTheBike Napisano 29 Stycznia 2020 Autor Napisano 29 Stycznia 2020 1020 High Tensile Steel. Nowej ramy nie mam. Można kupić https://www.dadelo.pl/rama-accent-shannon-pd7802/?v_Id=20765 W tej sytuacji praktycznie żadne rozwiązanie się nie opłaca. Ramy na stery 1'' nie są dostępne, starego widelca nie przełożę zatem do nowej. Jak bym nie chciał samemu tego przekładać to do 400 zł (rama), 200 zł (widelec amortyzowany) trzeba dołożyć jeszcze 300 zł robocizny, więc w zaokrągleniu 1000 zł.
MikeSkywalker Napisano 29 Stycznia 2020 Napisano 29 Stycznia 2020 A rower jest w ogóle wart takich kombinacji? Może lepiej po prostu się z nim pożegnać, sprzedać co się da (widelec, może koła, hamulce, napęd) i kupić coś innego na rynku wtórnym albo nowego?
RafalxM Napisano 29 Stycznia 2020 Napisano 29 Stycznia 2020 Napisz w ogóle co to za rama/rower obecne, może jakieś foto - bo jeśli jesteś przywiązany do 'tej geometrii' i ogólnie starego strucla (to nie obraza, sam takie mam) to równie dobrze można kupić cały frameset nawet na 1" za kilka stówek, czasami poniżej stówy , bo mało kto już chce to kupować
OnTheBike Napisano 29 Stycznia 2020 Autor Napisano 29 Stycznia 2020 Unibike Luxor, rama 21'', koła 28'', stery 1'' klasyczne, gwintowane. Dużo tam rzeczy wymieniłem m.in. suport na bezobsługowy, korby na Acera, siodło Selle Torx, koło tylne z piastą bezobsługową, opony Schwalbe Marathon Plus Tour (150 zł sztuka). Zdjęcie poglądowe modelu, nie konkretnie mojego egzemplarza:
RafalxM Napisano 29 Stycznia 2020 Napisano 29 Stycznia 2020 A musi być stal? bo jeśli niekoniecznie to za 500-700zł jest kilka kompletnych alu rowerów na allegro, na szybko wbiłem trekking na ramie 21" Na upartego możesz przełożyć części które masz lepsze a resztę jeszcze sprzedać. Jeśli musi być stal to rozumiem, ale naprawa będzie mocno nieopłacalna.
dovectra Napisano 29 Stycznia 2020 Napisano 29 Stycznia 2020 5 godzin temu, OnTheBike napisał: polecić kogoś Ktokolwiek ze spawarką, tylko oszlifuj równo potem.
OnTheBike Napisano 29 Stycznia 2020 Autor Napisano 29 Stycznia 2020 Jednak można kupić stery redukcyjne z 1 i 1/8'' na 1''. Nie wiem tylko, czy przy tej samej długości główki ramy (13 cm) nie okaże się, że rura sterowa będzie za krótka.
OnTheBike Napisano 29 Stycznia 2020 Autor Napisano 29 Stycznia 2020 https://allegro.pl/oferta/stery-redukcyjne-1-1-8-na-1-czarne-7508124344
RafalxM Napisano 29 Stycznia 2020 Napisano 29 Stycznia 2020 w sumie test o tyle kosztowy ze musiałbyś kupić tą tamę z 1.125" może w pierwszej kolejności rzeczywiście znajdź nawet kogokolwiek ze spawarką kto pospawa ten hak i wyszlifuje na tyle żeby była płaska powierzchnia pod nakrętkę ośki a co do sterów NECO H834 , tutaj masz wymiary, może pozwoli Ci to porównać coś z obecnymi i wywnioskować czy przypasują
OnTheBike Napisano 29 Stycznia 2020 Autor Napisano 29 Stycznia 2020 Ta, będę chciał zespawać. Później dam znać, co z tego wynikło.
Dziubek Napisano 29 Stycznia 2020 Napisano 29 Stycznia 2020 Na Powstańców masz serwis blacharski. Spawali mi klika rzeczy, ale większe. Nie wiem czy podejmą się takiej pierdoły, jeżeli widzisz sens naprawy.
OnTheBike Napisano 4 Lutego 2020 Autor Napisano 4 Lutego 2020 Za poprawkę w miejscu pęknięcia zapłaciłem 30 zł. Transport roweru do warsztatu i z powrotem taksóweczkami - 80 zł. Ciężko orzec, czy było sens to poprawiać, czy to pęknięcie miało na cokolwiek wpływ. Pro SPAW - Spawanie Aluminium, Tytanu, Stali, Ślusarstwo; Rzemieślnicza 20, 93-419 Łódź; 510 545 871.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.