iknow Napisano 30 Lipca 2019 Napisano 30 Lipca 2019 Witam, rower kupiłem około 3 miesięcy temu, zaczęło piszczeć już w czerwcu, ale że poszedłem na urlop to zapomniałem o tym, piszczy podczas jazdy przy większych nierównościach, kostka. Czy to normalne ze tak szybko by się coś stało? dodam że jeżdżę dosyć mało, głownie do pracy z 8-10 km dziennie i to nie zawsze, głównie droga rowerowa, asfalt. Nawet jeszcze w deszczu czy po deszczu nie jechałem . Mam rower - Rower crossowy Unibike Prime.
seraph Napisano 30 Lipca 2019 Napisano 30 Lipca 2019 To jest najprostszy uginacz i pewnie mu pożałowali smaru w fabryce. Rozebrać, nasmarować, bo konstrukcja jest tak prosta, że nic się nie da zepsuć. Ewentualnie jak obawiasz się ruszać nowego to podskocz tam gdzie go kupiłeś, opisz problem i zapytaj co począć.
iknow Napisano 30 Lipca 2019 Autor Napisano 30 Lipca 2019 No w sumie tam gdzie kupiłem jest również serwis, a że jest na gwarancji to lepiej nie będę grzebać jak nigdy tego nie robiłem dzięki za szybką odpowiedz.
Galvatron Napisano 31 Lipca 2019 Napisano 31 Lipca 2019 Tam siedzi jakiś budżetowy wynalazek Suntoura. Najlepiej skontaktuaj się z @ACTIVIA - autoryzowany dealer/serwis: https://activia.sgl.pl Nie polecam oddawać widelca do przypadkowego serwisu, bo albo nie dadzą rady naprawić, albo jeszcze bardziej popsują.
wkg Napisano 31 Lipca 2019 Napisano 31 Lipca 2019 Masz gwarancję to korzystaj. Zdejmowanie widelca z roweru, wysyłanie go gdzieś nie jest najlepszym pomysłem. Przesmarują i cześć.
Galvatron Napisano 31 Lipca 2019 Napisano 31 Lipca 2019 Do tego trzeba mieć trochę wiedzy i przede wszystkim odpowiedni smar. Przypadkowy serwis nie posiada ani jednego, ani drugiego.
wkg Napisano 31 Lipca 2019 Napisano 31 Lipca 2019 Eeetam. Samodzielne grzebanie może spowodować utratę gwarancji i tyle. Gwarancja to gwarancja.
Galvatron Napisano 31 Lipca 2019 Napisano 31 Lipca 2019 W Polsce są tylko dwa autoryzowane serwisy Suntoura: @ACTIVIA i Eurobike. Każdy inny serwis niczym nie różni się od samodzielnego grzebania. W wypadku Autora najprościej byłoby wysłać widelec prosto do Activii. Poza tym, Activia pozwala na samodzielny serwis i w razie czego nie robi problemów z gwarą.
iknow Napisano 2 Sierpnia 2019 Autor Napisano 2 Sierpnia 2019 Oddałem do serwisu, tak jak mówiłeś, pożałowali smaru, teraz już wszystko ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.