tomecz9 Napisano 17 Kwietnia 2019 Napisano 17 Kwietnia 2019 Czy w swoich napędach Eagle jeździecie na dwa łańcuchy? Kupować drugi i wymieniać co około 400 km?
vpablov Napisano 17 Kwietnia 2019 Napisano 17 Kwietnia 2019 zdecydowanie tak, ja już trzy GX zużyłem, a mam dopiero 3,5 kkm. Poczytaj końcówkę tematu. Teraz testuje łańcuchy innych firm.
TheJW Napisano 17 Kwietnia 2019 Napisano 17 Kwietnia 2019 @tomecz9 tak jak napisał @vpablov - zajrzyj do mojego wątku, tylko trzymaj się krzesła. Ja od siebie poleciłbym nawet 3 łańcuchy do rotacji. I na pewno nie SRAM NX/GX.
Janu_sz Napisano 17 Kwietnia 2019 Napisano 17 Kwietnia 2019 A to dziwne, bo niedawno oglądałem ten oto filmik:
Pietern Napisano 17 Kwietnia 2019 Napisano 17 Kwietnia 2019 Widać mierzył przymiarem i nie mieniał łańcucha. Też widziałem i też byłem zdziwiony, że trwałym jest to, co nie ma prawa być trwałe.
luker87 Napisano 17 Kwietnia 2019 Napisano 17 Kwietnia 2019 Trzeba by poprosić dominika o przymierzenie nowego łańcucha do tej kasety. Taka specyfika napędu 1x12 w porównaniu 2x10, że jeździ się częściej na małych koronkach a te się szybciej zużywają. Druga sprawa tanie(niżej pozycjonnowane) łańcuchy, kasety są mniej trwałe.
Janu_sz Napisano 17 Kwietnia 2019 Napisano 17 Kwietnia 2019 27 minut temu, Pietern napisał: Widać mierzył przymiarem i nie mieniał łańcucha. Też widziałem i też byłem zdziwiony, że trwałym jest to, co nie ma prawa być trwałe. On jeździł, nie dbał specjalnie o czystość i wyraźnie mówi, że pierwszy raz mierzy po ok. 2k km ( a nawet pewnie ciut więcej ).Byłem zdziwiony.
Pietern Napisano 17 Kwietnia 2019 Napisano 17 Kwietnia 2019 Może to tak ma być; jedna zębatka, jeden łańcuch, jedna korba i kaseta na jeden raz.
TheJW Napisano 17 Kwietnia 2019 Napisano 17 Kwietnia 2019 Na to wygląda - 3-3,5 tys. km i musisz wykładać pieniążki na nowy napęd. A pomyśleć, że byłem bliski kupienia zeszłorocznego Scale'a na XX1...
Janu_sz Napisano 17 Kwietnia 2019 Napisano 17 Kwietnia 2019 32 minuty temu, Pietern napisał: Może to tak ma być; jedna zębatka, jeden łańcuch, jedna korba i kaseta na jeden raz. Nie rozumiem co piszesz. Przecież w filmie Dominik wyraźnie mówił: łańcuch jeszcze do jazdy ( nie wpadł w 0,75 ), a zębatki praktycznie stan idealny, anoda nie zeszła z niektórych.
Pietern Napisano 17 Kwietnia 2019 Napisano 17 Kwietnia 2019 Uczestniczę w rozmowie, więc całość się liczy. Ja oglądając całość rozmowy mam jasność o co chodzi. Przeczytaj może moją poprzednią wypowiedź?
Janu_sz Napisano 17 Kwietnia 2019 Napisano 17 Kwietnia 2019 2 minuty temu, Pietern napisał: Uczestniczę w rozmowie, więc całość się liczy. Ja oglądając całość rozmowy mam jasność o co chodzi. Przeczytaj może moją poprzednią wypowiedź? Ok, po prostu sądziłem, że jak się pisze pod kimś, to do niego. A jak pisze się do kogoś wyżej to się cytuje. Mój błąd.
vpablov Napisano 17 Kwietnia 2019 Napisano 17 Kwietnia 2019 2 godziny temu, siejak1 napisał: Jak kupujesz 3 łańcuchy gx na 3.5k km to nie lepiej kupić łańcuch sram x01 , który zrobi 4k km i 0.5 nie wpadnie? śmiem wątpić w 3 razy większą wytrzymałość łańcucha x01, a poza tym jak można porównywać rozciągnięcie łańcucha używanego przez różne osoby?
Mod Team Puklus Napisano 18 Kwietnia 2019 Mod Team Napisano 18 Kwietnia 2019 Łańcuch x01 lub zloty xx1 to sa dobre łańcuchy. Jeżeli się dba o niego, jest czysty i zawsze nasmarowany, 2-3kkm i napęd jest jak nowy. No ale sam łańcuch swoje kosztuje.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.