Skocz do zawartości

[Rower crossowy] kands avangarde 2018


Rekomendowane odpowiedzi

57 minut temu, Pablo59 napisał:

viper GTS 2018 mniej więcej odpowiada kandsowi maestro 2018, a viper GTS disc kandsowi avangarde - i tak je należałoby porównywać ...

Patrzac na cene to Kandsa mozna kupic za 2100 a Viper GTS disc za 2800 czy jest sens wiecej placic za ten rower? Patrzac na osprzet jest fajny nie wiem jak rama i sama waga roweru ponad 15kg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie te rowery to właściwie jedna kategoria "budżetowe crossy" jedne bardziej polukrowane inne mniej ale baza (rama, koła, amor) w każdym jest taka sama kicha.

Można podejść na trzy sposoby:

- brać ten który podoba się najbardziej (ciesząc się z cieszącego oko roweru)

-  brać najtańszy (i cieszyć się z rozsądnego zakupu mając na uwadze, że ten najdroższy nic w praktyce nie wnosi - to nadal mega ciężki i siermiężny cross, który lepiej nie będzie jeździł)

- brać najdroższy (i starać się myśleć pozytywnie oraz wynajdywać na siłę zalety względem dwóch powyższych)

Edytowane przez Dokumosa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli wychodzi na to ze za okolo 2600 nie da sie kupic dobrego roweru corssowego. O ile osprzet jak w Kands dadza Deore i cala reszta jest rowniez ok to rama i kolo bedzie lipa (amor to jest wiadome ze nie bedzie szalu). 

Bylem dzis w sklepie ogladac i gosc polecal mi TREK DUAL SPORT w cenie 2400 ( tez w rozmiarze M wazy 13z hakiem) i jeszcze wyzszy model za 3100. Ten tanszy twierdzil ze w porownaniu do innych rowerow na rynku jak Romet czy Kross ma bardzo dobra rame. Osprzet nie ma szalu ale czy jest potrzebne deore skoro i to daje rade... wspominajac ze najwazniejsza jest rama 

Celuje w crossowy rower ale zaraz wyjdzie na to ze lepiej kupic rower w decathlonie zmienic opony na wezsze i wydam 1700

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Janu_sz napisał:

Taka pierwsza zasada zakupów: nie pytaj nigdy sprzedawcy w żadnym sklepie co poleca.

Dokumosa napisał Ci 3 wyjścia.

 

Bardziej to on sie rozgadal do mnie i o ile rama wyglada spoko o tyle ogol nie przekonywal mnie. Sprzedawalictylko Treki i Unibike

Edytowane przez marek1185
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku marek rozpoznawalnych jak trek, giant, spec, cube czy nawet rodzimy kross 20-30% ceny to koszt marki. Tym samym jeśli porównujemy rowery w tych samych cenach typu kundel do roweru markowego to w praktyce te pierwsze miewają o te 20-30% droższe graty pomontowane. W tych pierwszych wabi się klienta tylną przerzutką dełore a w tych drugich robi to marka.

Tu masz rower crossowy, który jest poskładany bez większych kompromisów/wyrzeczeń i ukrytych "niespodzianek" takie optimum pomiędzy ceną a wartością... https://www.canyon.com/pl-pl/fitness/pathlite/pathlite-sl-8-0.html

Edytowane przez Dokumosa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak rower suoer cena rowniez tylko to sa rowery dla ludzi ktorzy nie jezdza tylko rekreacyjnie i maja sporo $. Tak jak wlasnie wspomniales dlatego odpuscilem sobie tez bardzo znane marki bo one sa drogie oderujac sredni sprzet. Czasem nawet i one nie maja dobrej ramy. 

Dla mnie nie jest wazna naklejka na ramie a rower- osprzet jako calosc. Jako ze zainteresowanie rowerem umarlo dawno i chce odświeżyć jestm tutaj o porady. 

Czy w kundlu jak to zostal nazwany procz ramy ktora zapewne nie jest lekka (czy wygodna nie wiem) reszta jest na dobrym poziomie? Wiem tyle ze amor w takich cenach roweru nie bedzie dobry ale jak reszta wypad atj klamki, hamulce, korba, kola (nie chcialbym po szybkim czasie miec ósemek). Na razie nic nie znalazlem w poblizu dzis by sie przymierzyc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze to amora tam wcale nie ma tylko atrapa. Koła mają obręcze siermiężne jak w pociągu i tylko dzięki temu są w miarę nawet odporne na decentrę, szprychy zwykle miękkie i jedynie cynkowane i nie są w stanie utrzymać wymaganego naprężenia (wyciągają się). Piasty już przy symbolicznych przebiegach wykazują zużycie. Hamulce to zwykle niska półka ale sprawdzają się. Napęd też da sobie radę 2-3 sezony (jeśli będzie łańcuch zmieniany na czas).

Odnośnie wspomnianego canyona to wbrew pozorom np. koła to niskopółkowe DT, amortyzator to minimum przyzwoitosci. Ma za to jedną z lepszych alu ram w tej klasie rowerów oraz napęd i hamulce dla zaawansowanych amatorów.

Edytowane przez Dokumosa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Haha no to krotko mowiac zniszczyles rower w szybki sposob za 2100. 

Jak tak czytam to twierdze ze moj rockrider 5.3 byl zaje... Jezdzilem rekreacyjnie i za 6 lat nie zmenilem NIC regulacja i smarowanie. Kola w normie.

Zaraz wyjdzie ze trzeba olac rower crossowy trzeba kupic takiego jak w linku i zmienic opony na takie jak w crossie

https://www.decathlon.pl/rower-mtb-rockrider-540-275-id_8379537.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...