Skocz do zawartości
mistrzusek

[2019] Triban RC 520

Rekomendowane odpowiedzi

mistrzusek

W Polsce prawie 2 stówy drożej, ale i tak wg mnie to dobry rower jak na taką cenę.

Już się zastanawiam na sprzedażą Ronina i wzięciu tego Tribana. Poczekam aż będzie w sklepach stacjonarnych to będzie można się przymierzyć i porównać:)

Edit: Szkoda tylko, że nie ma napędu 1x11

Edytowane przez mistrzusek

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
woojj
Godzinę temu, mistrzusek napisał:

Już się zastanawiam na sprzedażą Ronina i wzięciu tego Tribana.

Co na tym zyskasz???? Ronin dużo fajniejszy. Lepiej doinwestować Ronina niż pchać się w zwykły glin.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
mistrzusek
Teraz, woojj napisał:

zwykły glin.

Tzn?

Oba mają wady i zalety.

Triban ma 105, Ronin Tiagre. Jest lżejszy, ale do Ronina mam już wideł karbonowy to powinienem zejść z wagą poniżej 11kg. Triban chyba lepsze hamulce ma, ale na swoje też nie narzekam. Ronin więcej miejsca na opony to na plus dla niego. Przeglądy w decathlonie są darmowe i nie ma problemu z reklamacjami w razie czego+ dożywotnia gwarancja na ramę. Ronin stal vs Triban alu, tu chyba stal górą.

Jakbym miał taki wybór przed zakupem to pewnie wziąłbym Tribana, ale teraz po czasie chyba jednak Ronin zostanie. Czas pokaże:)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
MMMAAACCC7

Nie żeby coś, ale jak ja widzę rower za 750 funtów na QR 9, mech/hydr hamulcach to się zastanawiam co poszło źle z ich polityką.. Spójrzmy na wcale niedosobniony przypadek tutaj KLIK  Rama, w którą będzie warto później inwestować, etc, a tutaj..? 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Alsew
6 godzin temu, mistrzusek napisał:

zmieści opony 36mm

Bida z nędzą jak dla mnie! Tyle to wchodziło do 'starego' Tribana! Cała 'rewolucja' to pozbycie się z ramy napisu B'TWIN i dołożenie hamulców tarczowych:whistling: 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
durnykot
3 godziny temu, MMMAAACCC7 napisał:

Spójrzmy na wcale niedosobniony przypadek tutaj KLIK  Rama, w którą będzie warto później inwestować, etc, a tutaj..? 

Kupujesz rower za 100 ojro więcej na gorszym osprzęcie z kołami ,które nie tolerują innych bezdętek jak Schwalbe . Od kiedy QR w szosie/gravelu do normalnego jeżdżenia jest takie ważne i konieczne?

Hamulce działają wystarczająco dobrze aby założyć ,że hydrauliki z niższych grup nie będą znacznie lepsze.

Dla mnie bardzo OK.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
mistrzusek

No nie wiem co Wy chcecie, w takiej cenie nic lepszego się raczej nie znajdzie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
woojj

.....ten rower nie wywołuje we mnie żadnych emocji.....a Trabant miał to coś, choć był wybrykiem motoryzacji ;-))

Triban to taki siermiężny, solidny prawie niemiecki....... Opłacalność to jedyna zaleta. 

 

 

  • +1 pomógł 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
clavdivs

Niby 105, ale nie105. Niby hamulce tarczowe, ale nietarczowe. Niby szosowy ale nieszosowy. Niby gravel, ale niegravel..... taki rower dla ktoś chce zrzucić parę kg.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
mistrzusek
Teraz, woojj napisał:

Opłacalność to jedyna zaleta

O to mi chodzi z tym rowerem.

Teraz, clavdivs napisał:

Niby 105, ale nie105.

Co jest z tym 105 nie tak?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
clavdivs

Masz tylko klamkomanetki i przerzutki.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
mistrzusek

Faktycznie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Waza
27 minut temu, clavdivs napisał:

Masz tylko klamkomanetki i przerzutki.

Czyli to, co jest najważniejsze dla kultury przełożeń, korba, kaseta i łańcuch już nie mają już takiego znaczenia. Nie cenię hipermarketowych ofert, ale doceniam rower z klamkomanetkami na poziomie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
clavdivs

Ja bym docenił, gdyby rzucili hydrauliczne klamkomanetki.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Eazy

Najbardziej szkoda tak poskąpionego miejsca na gumę... Gdybym miał Ronina to do głowy by mi nie przyszło zamienić go na tego 'Trabanta' :) Swoją drogą coś czuję, że to będzie nowa potoczna nazwa dla tej serii :D 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
MMMAAACCC7
6 godzin temu, durnykot napisał:

Kupujesz rower za 100 ojro więcej na gorszym osprzęcie z kołami ,które nie tolerują innych bezdętek jak Schwalbe .....

Może mam inny internet, ale rower który podlinkowałem kosztuje (kosztował bo się wyprzedał) 699 funtów, gdzie autor w pierwszym poście pisze że Triban jest za 730 funtów, więc chyba nie w tą stronę. 

Dodałbym do tego jeszcze tylko tyle, że wolałbym kupić ramę, którą łatwo przerobić na fajną maszynkę do zastosowań zaawansowano amatorskich, z możliwościami upgrade`u na wyżyny mych finansowych możliwości, niż ... tribanić się tribana :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Erehr
W dniu 14.12.2018 o 09:01, mistrzusek napisał:

zmieści opony 36mm- niedużo.

Pierwsze zagraniczne recenzje mówią że wchodzi 38mm a po zmianie obręczy nawet 40mm.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
RBTS

Trochę drogi, ale przede wszystkim dostatecznie szkaradny by go nie kupić. Choć przyznać trzeba, że ta ułomność dotyka pewnie z 90% współczesnych rowerów.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
89neo
3 godziny temu, RBTS napisał:

Trochę drogi, ale przede wszystkim dostatecznie szkaradny by go nie kupić. Choć przyznać trzeba, że ta ułomność dotyka pewnie z 90% współczesnych rowerów.

Niestety nie wyglądają :/

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
KrissDeValnor
Napisano (edytowane)

Są rowery brzydsze i ładniejsze - rzecz względna, ale ten wygląda nawet trochę Specowato, a w każdym razie w stylu : "gdzieś go już widziałem" i z daleka nie można mu nic zarzucić :no:
Tak się zastanawiam - na ile w tym przypadku marka ma znaczenie, i czy gdyby to był np. Trek, czy inny Scott, to nie miałby przypadkiem lepszych recenzji wśród forumowiczów... :unsure::whistling:

Edytowane przez KrissDeValnor

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
durnykot
9 godzin temu, KrissDeValnor napisał:

czy gdyby to był np. Trek, czy inny Scott, to nie miałby przypadkiem lepszych recenzji wśród forumowiczów... :unsure::whistling:

Na 100%. A napęd byłby wskazany jako najlepsze budżetowe rozwiązanie.

14 godzin temu, RBTS napisał:

przede wszystkim dostatecznie szkaradny by go nie kupić.

Rzuć okiem na Marina Four Corners albo Gianta Anyroad. Przy nich Triban jest zwyczajny.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Waza

@KrissDeValnor, @durnykot, z pewnością macie rację, bo po części taka specyfika tego forum. Ale myślę, że kolegom wyżej chodziło raczej o to, że ten Triban niczym nie łapie za serce i przy swojej poprawności jego główną zaletą jest ekonomiczność (co nie jest wadą przecież). Taka skromna opinia posiadacza świetnie jeżdżącego, ale pod względem urody nijakiego Canyona CF SLX.

  • +1 pomógł 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×