gret Napisano 13 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2018 Cześć, Chciałbym wymienić u siebie koła na coś sztywniejszego i lżejszego, aktualnie mam fabryczne http://2017.cube.pl/rowery_2017/hardtail/ltd/cube-ltd-pro-2x-blackline-2017/ Waga 80-90kg Mocowanie QR, tarcze CL Budżet ~2tyś Chciałbym również przejść na tubeless. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team KrissDeValnor Napisano 13 Czerwca 2018 Mod Team Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2018 Nie żebym reklamował, bo nie posiadam w tym żadnego interesu, ale możesz się zgłosić do kolegi dawid, który zajmuje się budową kół na zamówienie i ceny ma konkurencyjne z tego co się orientuję, także za 2 k już coś spokojnie można złożyć i to całkiem konkretnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maczet190399 Napisano 13 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2018 Za 2k to możesz już mieć karbonowe. Pytanie tylko czy Ci potrzebne. Za 1200 PLN możesz mieć Novatec 771/772 + obrecze DT M442. Spytaj kolegi Dawida ( Daveo) co może Ci zaoferować. Trochę drożej jak chcesz mieć piasty DT 240 lub tańsze 350 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alsew Napisano 13 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2018 Za 2tys to już nie trzeba nigdzie dzwonić wystarczy kliknąć http://allegro.pl/kola-dt-swiss-xm-1501-spline-29-shimano-622x22-5-i7389607349.html Chociaż ja takie koła w wersji 27,5 cala kupiłem ostatnio nowe za 1100zł, więc zadzwonić i ponegocjować warto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team KrissDeValnor Napisano 13 Czerwca 2018 Mod Team Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2018 To są zdaje się obręcze XM401, a za te pieniądze ( nawet za mniejsze ), to myślę że minimum XM421 by się przydały - w każdym razie ja bym szedł w tym kierunku, czyli jednak szersze obręcze. Różnica w masie pomijalna, bo + 5 g, a obręcz jednak szersza. Dlatego czasem warto składać, a nie liczyć na gotowce - chyba, że głównym kryterium jest możliwie najniższa cena, ale w tym przypadku budżet wynosi 2 k, więc można delikatnie "zaszaleć" i kupić coś sensowniej poskładanego ( czyt. lepiej zoptymalizowanego pod konkretną osobę i wymagania ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gret Napisano 13 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2018 jeszcze napiszę do czego one będą bo może przesadziłem z ceną, ogólnie to jazda po lesie zjazdy podjazdy trochę piachu. w tygodniu 7-10 godzin. na tą chwilę bez żadnych wyścigów. treningi dla zdrowia. aktualne koła są dość miękkie i ciężkie. chciałbym coś sztywnego i coś co będzie wytrzymałe pod moją wagę. jeśli da się coś takiego kupić za 1-1,5tys to nie będę na siłę przepłacał. zważyłem te koła co mam wraz z dętkami oponami tarczami i kasetą tył 2900g przód 2250g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maczet190399 Napisano 14 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2018 Napisz do Daveo. Chyba najtaniej Ci zrobi zestaw. Ja bym szedł w obręcze DT szerokość wewnętrzna 25 mm, szprychy 32H i szerokość 1.8-2mm i piasty DT 350. Super brzmią w porównaniu do Novatec 772. Masz QR na przodzie wiec roznice lepiej wydac na zmianę amortyzatora. No i jeszcze zestaw tubeless bedzie też kosztował. Kup od razu dużą butlę z mleczkiem i długim terminem ważności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gret Napisano 19 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2018 Pytanie mam, chciałem sobie na próbę na moich kołach zrobić tubeless. Opony maxxis ikon, obręcze TR. No i jest lipa wszystko szczelne ale na łączeniu obręczy wali powietrze i w jednym i w drugim kole. Złożyłem z powrotem dętki. Mleka nie chciałem lać bo przecież ono nie uszczelni aluminiowej obręczy. Pytanie czy coś z tym można zrobić czy już nic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid Napisano 19 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2018 ogólnie mleczko uszczelni w tym miejscu, ale z trudnością. Weź taśme izolacyjną i doklej ją na łączeniach, powinno załatwić sprawę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
schwinn0 Napisano 19 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2018 Ikony powinny uszczelnić się bez większych problemów. Mam i sobie chwalę :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gret Napisano 19 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2018 Opony są szczelne, to obręcz przepuszcza na łączeniu. Ogólnie z napompowanie nie było problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
schwinn0 Napisano 19 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2018 Oklej je taśmą dookoła i po problemie albo tak jak Dawid napisał - oklej tylko to miejsce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gret Napisano 20 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2018 Kurdę, mam kremową taśmę będzie wyglądać jak jakiś ulep ale tak zrobię bo koła i tak do wymiany idą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gret Napisano 22 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2018 Zamówiłem koła u Dawida, swoich nie uszczelniałem bo szkoda płynu na kilka dni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gret Napisano 27 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2018 Koła przyszły w poniedziałek, Dt swiss ex471 + Dt swiss 350. Do tego opony Maxxis Ikon. Mam wrażenie że na tych koła rower szybciej się rozpędza do tego zszedłem dość znacznie z ciśnieniem z przodu dałem 2.0atm tył 2.2atm. Nie wiem czy to nie efekt placebo ale jeździ się na nich lżej i szybciej jak na starych "klockach", chociaż koła nie miały być najlżejsze a najbardziej odporne na jazdę w ostrym terenie i nie małą wagę rowerzysty. Na tą chwile jestem mega zadowolony. Mam tylko problem z oponami, są scentrowane zarówno przód i tył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 27 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2018 Krzywe opony to obecnie plaga. Nawet w drogich seriach nie jest to rzadkość. Oczywiście zakładam, że opony poprawnie wskoczyły w rant. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gret Napisano 27 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2018 Wygląda na to że wskoczyły dobrze, rant jest wszędzie równy. Przy pierwszym pompowaniu dobiłem do maxymalnego ciśnienia żeby opona wszędzie się dobrze osadziła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 27 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2018 Jak pasek informujący o dobrym osadzeniu jest w tej samej odległości od rantu na całym obwodzie to opona siedzi dobrze tylko sama w sobie jest krzywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gret Napisano 27 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2018 No nic będę je tłukł, może się naprostują. Swoją chyba można tak jeździć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.