Skocz do zawartości

[suport] Jaki suport będzie pasował ? Giant Boulder


giant96

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Chciałbym mając już kupiony suport przystąpić do jego wymiany. Obecnie brak czasu i możliwości na rozkręcanie i sprawdzanie jaki tam siedzi. (Oczywiście klucze już mam). Mój rower to Giant Boulder, kupiony jakoś  +/- w 2010r. Korb itp. nie zmieniałem. Nie znam się na specyfikacjach więc ciężko mi cokolwiek dopowiedzieć. Jeśli ktoś wie, jakich wymiarów, oraz jakiej firmy kupić suport to bardzo proszę o pomoc :)

Linki do zdjęć:

https://imgur.com/a/sip3whE

https://imgur.com/a/xb9E5B0

https://imgur.com/a/VmfffHC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi się udało odczytać to mam FC-M191, czy do tego pasuję 122,5 mm ? Prawdopodobnie będzie pasował SHIMANO WKŁAD SUPORTU BB-UN26 68/ 122,5 mm ale wolę dopytać gdyż nie udało mi się znaleźć w internecie informacji na 100%.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Producent suportu to już obojętnie jaki będzie. ( nie musi być Shimano ) Ważne, że ten rozmiar będzie się zgadzał. Bsa ( czyli gwint angielski )  68/122,5 ( może być też 122 mm ).  Grubość miski suportu tam gdzie gwint dla bsa = 34,6 mm, a dla ITA ( włoski ) = 35,6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...