Skocz do zawartości

[Piasta tylna] Bębenek-wymiana

Suchy95

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, jestem nowy w zabawach z rowerem. Chciałbym, żeby mój rower mocniej cykal. Czy da się wymienić bębenek na inny bardziej tykajacy? Nie wiem dokładnie co za Piasta jest na niej napis tylko CB lub GB. Kaseta 8 przełożeń 

Napisano

NIe ma szans. Cykanie pochodzi z bębenków dla osi sztywnych tj. np.12mm. Po tym mozna było rozpoznać technologię XXIw. Ale pocieszę cię, że technologia XXIIw  idzie w odwrotnym kierunku i wyższej klasy komponent można poznać po cichej pracy. Zmieniona została barwa dzwięku    

Napisano

Szkoda ze "hope" słychać z daleka haha więc żadnych inny bębenek nie pasuje do mojej piasty? 

Zostaje wymiana sprzężynki 

Napisano
1 godzinę temu, Pinifarina napisał:

NIe ma szans. Cykanie pochodzi z bębenków dla osi sztywnych tj. np.12mm. Po tym mozna było rozpoznać technologię XXIw. Ale pocieszę cię, że technologia XXIIw  idzie w odwrotnym kierunku i wyższej klasy komponent można poznać po cichej pracy. Zmieniona została barwa dzwięku    

Co za stek bzdur. Kompletnych, niedorzecznych bredni.

Czy DT 240S to klasa wyższa? A wyje jak smok, bo ratchet. XT też ciche nie są.

Głośność wynika  z liczby zapadek, siły sprężynki oraz suchości w bębenku. Wariaci czyszczą mocno bębenki, smarują delikatną warstewką oleju i jeżdżą. Jest głośniej.

Nie rozumiem co ma rodzaj osi do dźwięku bębenka. Może jeszcze szerokość kierownicy ma wpływ i długość ramion korby??

Napisano

Jeżeli jest piasta i do tej piasty istnieje konstrukcyjnie zgodny bębenek, tylko taki będzie pasował. To nie jest tak, że jak masz np. tanią piastę Joytech, założysz do niej głośny bębenek od choćby DT.

Napisano