Skocz do zawartości

[amortyzator-przód] Jaki do dirtu, streetu?


lady

Rekomendowane odpowiedzi

helou

Przymierzam sie do kupna amorka który nadawałby sie do dirtu a głównie do streetu. Zastanawiam się nad DJ3 ale boje się że skok 100 mi nie wystarczy. Boję się, że DJ3 nawet nie poczuje ,że nię bede mogła sie wystarczająco z niego wybijać.Zaś z 2 strony amor z większym skokiem może być za miękki.

Nie znam się zbytnio na tym więc prosze o opinie.Do tej pory jeździłam na RST gila plus (który się chyba nie nadawał do takiej jazdy) i w ogóle go nie czułam,czułam sie jak na sztywnym widelcu.

 

aha waże 58kg jeśli to ma jakieś znaczenie

 

Więc który? ----> Marzocchi Dirt jumper3

czy ----> Rock Shox PIKE409

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już mówie :P sam mam dj-a III z 2004 i daje rade wyśmienicie :) siedzi w nim sprężyna od Z1 i wymieniłem olej bo amorek był troche przymiękki i powiem jeszcze jedno klocek :) co do pika stanowczo za miekki ale do Twojej wagi powinien byc akurat ja waże 70 kg i miałem problem żeby go nie dobić :) ale z racji że jesteś dziewczyną :) i z racji na Twoją wagę na Twoim miejscu bym brał Pika....PozdRowEr......:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DJ3 - cegła, ale mocna cegła, chociaż tylko 100 skoku - typowa hopkownica :P

Pike409 - zdecydowanie za miękki (chociaż jak "nie czułaś RST" to znaczy że powinien być dobry dla cię (a może Cię? :P ), ale dość lekki i z regulacją (90-140 bodajże) - także do enduro, a nawet ostrego XC.

PS Do jakiej to ramy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mam rame do dirtu i sie zastanawiam za max 1500 zl jakis dobry amor właśnie do dirtu?A i jaki max skok potrzebny jest do dirtu tak z max 150mm?Mam kilka amorków na oku ale wy się lepiej ode mnie na tym znacie.Mi by odpowiadał mantiou Stance Kingpin Thrue HEX albo któryś z Pike.Przyjme krytyke jesli będzie trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach