Skocz do zawartości

[ok 1000 zl] mtb

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, jestem strasznie zielony jesli chodzi o rowery, szukam roweru do pojezdzenia po drogach rowerowych w lesie, bez zadnego skakania czy ekstremalnej jazdy, poprostu spokojny przejzd z punktu A do punktu B, znalazlem taka aukcje:

http://allegro.pl/rower-romet-rambler-27-5-1-aluminiowy-17-19-2016-i6792357756.html

i chcialem spytac co sadzicie o tym rowerze? Nie znam sie na tyle zeby ocenic jakosc podzespolow, stąd moje poszukiwanie pomocy. Jesli ten rower jest kiepski to jakie polecacie mniej wiecej w tej cenie?

Napisano

No zajalem, ale to srenio sie ma do mojego pytania, w aukcji ktorą podalem sa dokladnie opisane podzespoly, nie tak jak u kolegi, np wymienia jako plus dla rockridera amor santoura, a tutaj wlasnie taki jest, manetki rzecyzwiscie sa shimano ale jak pisalem wyzej nie jestem w stanie ich ocenic bo az tak sie nie znam, dzieki za link do tamtego tematu, ale sledzilem go jeszcze przed twoja podpowiedzia, jednak nie do konca uzyskalem tam odpowiedz dla tego zalozylem wlasny temat.

A, jeszcze jedno, co do ramy, 21`jest delikatnie za duza ( mam 181 cm wzrostu ), ale w zadnym sklepie nie moglem znalezc 20`, to jest w ogole robione? bo gdzie nie bylem to oferuja 19 albo 21, a w katalogach widnieje jeszcze 20`?

Napisano