Skocz do zawartości

[do 3000zł lub troszkę wiecej] Rower do jazdy do pracy


Bukin

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

 

Jestem nowy na forum i mam pytanie do doświadczonych cyklistów.

 

Jestem z Warszawy i chcę rozpocząć jazdy do pracy na rowerze a nie autem.

 

Patrzyłem tak pobierznie na rowery typowe miejskie i nie za bardzo mi się podobają.

 

Czy byłaby szansa na podpowiedź w sprawie jakie marki albo nawet bliżej które aktualnie modele są warte przyjrzenia się.

 

Bardziej chciałbym w rower górski MTB niż Miejskie lub trekkingowe.

 

Na wydanie mam około 3 tysięcy lub troszkę więcej.

 

Poproszę o pomoc gdyż ja niestety całkowicie aktualnie nie znam się ani na rowerach ani sprzęcie zamontowanym

 

Bukin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co powiesz na podobny sprzęt? 

 

Matte_Orange_Roadrat.jpg

 

Według mnie idealne rozwiązanie dojazdy miejskiej. Rower typu fitness/urban z piastą wielobiegową. 

 

Rama z miejscem na szerokie opony i pełne błotniki, do tego sztywny widelec, hamulce tarczowe i piasta wielobiegowa (np. Alfine 8). Sprzęt mało kłopotliwy w obsłudze, na każde warunki, spokojnie do znalezienia/złożenia za 3 tysiące złotych. 

 

http://www.kross.pl/pl/2013/urban/inzai za trzy tysiące jest aluminiowy Kross ale ja rozważyłbym coś na stalowej ramie albo chociaż ze stalowym widelcem. Do tego kwestia czy poziome haki czy pionowe plus napinacz. No i czy będziesz jeździł w zimie - wtedy rozważyć można mechaniczne tarczówki, bo jeśli nie to i hydrauliki, nawet prostsze i tańsza dadzą radę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki MikeSkywalker za szybką odpowiedź zwrotną.

 

Widzę że to rower na sztywnej ramie bez żadnych większych bajerów jak amortyzatory np. Nie znam się całkowicie więc może pytania głupie będę zadawać ale czy do miasta faktycznie taki rower wystarczy??