JPK Napisano 1 Grudnia 2016 Napisano 1 Grudnia 2016 Witam. Mam pytanie czy można w miejsce cantileverów założyć vbraki? Zakładał również wymiane klamek. Wydaje mi się że nie powinno być problemu ale wole dopytać. Dzięki i pzdr
woojj Napisano 2 Grudnia 2016 Napisano 2 Grudnia 2016 vki+klamki dedykowane + linki + pancerze= hamowanie ;-))))
Hetman Napisano 3 Grudnia 2016 Napisano 3 Grudnia 2016 BOOSTER! Bez tego nie będzie hamowania fajnego .
JPK Napisano 6 Grudnia 2016 Autor Napisano 6 Grudnia 2016 I tak też zrobię- po prostu wymienię na vki. Co do boostera nie wiem czy będzie konieczny, ale kwestia do przemyślenia. Dzięki za rady.
itr Napisano 6 Grudnia 2016 Napisano 6 Grudnia 2016 Jeszcze rzutem na taśmę tylko dodam, dobrze wyregulowane canti z grup Mtb z dobrymi sztywnymi dźwigniami, plus sprawny zestaw linki pancerze i sensowne klocki - to działa! Moje ulubione to przełom wieku, grupa chyba alivio z tektro klamkami szosowymi i przełajowymi tektro po drodze. hamulce ładniejsze bardziej przypominające zabie udka były dużo słabsze. Ostatnio zabawa z v brakami tektro i accent dkprowadziła mnie do furii i jeśli zmienać na v braki to naprawdę dobrej jakości, nie najtańsze. Dużo zależy od klocka, trzeba uważać na zbyt sprężyste, albp rozpuszczające się w wodzie ! do v braków polecam klamkę avid fr 5 do cantileverow shimano, całe srebrne z literką "A" albo nwspomniane dzisiejsze tektro i śmieszna rzecz, miałem rower retro makro kesz w którym nie dało się pogodzić szerszej opony 2,2 albo 2,4 z cantilewerami , wieszakiem i razsądna modulacją
Hetman Napisano 6 Grudnia 2016 Napisano 6 Grudnia 2016 Przemyśl , poddaje się najmniej sztywny element. Czyli rama, bo skoro masz canti to też wiekowa.
rzezniol Napisano 7 Grudnia 2016 Napisano 7 Grudnia 2016 Rama, ramie nierówna ... Mam 2 ramy w których fabrycznie były Cantilever z połowy lat 90`tych ... W Giancie górne rurki pod V`kami żyły własnym życiem i nawet "booster" zbyt wiele nie pomagał. W GT jest nadzwyczaj sztywnie ... ale to po części zasługa 3 trójkątów . Tylko jest też jeden istotny element tej układanki ... Nawet na wiotkiej ramie przy prawidłowym hamowaniu tył bez problemu będzie zrywał przyczepność pod V`kami. Wszak nie od dzisiaj wiadomo że ponad 2/3 całej siły hamowania pojazdu dwukołowego przypada na przednie koło, tam jest zawsze sztywno. Pozdro
JPK Napisano 7 Grudnia 2016 Autor Napisano 7 Grudnia 2016 Fakt- dobre hamulce to podstawa. Cały czas zastanawiam się nad boosterami, jednak z dostępnością widzę że nie jest tak łatwo. A rowerek to: Niby nic szczególnego, ale zonie bardzo dobrze sie na nim jeździ. Czy możecie w takim razie polecić jakieś konkretne hamulce, ewentualnie jakiegoś producenta? Ewentualnie jak jest to zestaw z boosterami. Z góry dzięki
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.