gomez Napisano 2 Października 2016 Napisano 2 Października 2016 Witam. Kupiłem nowe oponki i po przebiegu 140 km oto o taka niespodzianka jak na zdjęciu. Co z tym robić jeździć czy reklamować. Dodam ze poprzednie opony po 2000 tak nie wyglądały
Abermon Napisano 2 Października 2016 Napisano 2 Października 2016 Daj zdjecie, będzie łatwiej Tapnięte z mojego Mate 8
Maciek226 Napisano 2 Października 2016 Napisano 2 Października 2016 nie ma czego reklamowac , rozciecie wynikajace z uzytkowania
Rocky98 Napisano 2 Października 2016 Napisano 2 Października 2016 Można by załatać od spodu, by nacięcie się nie powiększało.
gomez Napisano 2 Października 2016 Autor Napisano 2 Października 2016 Tak wiec kicha. Kupiłem gp4000 s2 i po 140 km do kosza opona?. To ja mam gdzieś takie opony. a żeby było śmiesznie po oględzinach na tylnej podobne tylko mniejsze. A jak to załatać?
lewocz Napisano 2 Października 2016 Napisano 2 Października 2016 Losowy przypadek, jakie by nie były te opony to są w równym stopniu narażone na przecięcie. Jak na mój gust są do uratowania przez zastosowanie dobrych łatek do opon.
gomez Napisano 2 Października 2016 Autor Napisano 2 Października 2016 To nie o to chodzi tylko na przedniej i na tylnej podobne naciecie. Rozumiem żeby bylo idąc od bieżnika do obręczy to ewidentnie od najechania na kamol a tu tak tylko z boku. 300 w kosz po 140 km
Nepalczyk Napisano 2 Października 2016 Napisano 2 Października 2016 Nie rozumiem toku myślenia, opona za 30 PLN czy za 150 nie ma to wielkiego znaczenia. Jak wyciągnie ci się łańcuch to też będziesz chciał reklamować?To jest element narażony na różne ostre przedmioty na asfalcie i już. Ja na moich Conti GP4000 II mam zrobione 4k km w tym roku i mam takie drobne nacięcia. Z tym trzeba się pogodzić taka jest rzeczywistość. A jeśli nie chcesz się uchronić przed nacięciami to musiałbyś chyba zamiatać trasę przed sobą, żeby szkiełka czasami nie było. Ja bym się nie martwił póki co, chyba żeby się rozszerzało. W crossie mam Schwalbe maratony racer nabijam tam 8 bar i mam nacięcie do dętki i jeżdżę tak do pracy co dziennie i nic się nie dzieje póki co .
krzyszy691 Napisano 2 Października 2016 Napisano 2 Października 2016 Klej do "skafandrów dla nurków podwodnych" (drogi) lub coś podobnego.
gomez Napisano 2 Października 2016 Autor Napisano 2 Października 2016 Tu nie chodzi o to ze tak się akurat stało bo cos było na drodze tylko o to ze akurat nowki sztuki 140 km i takie coś. Na poprzednich jeździłem cały sezon i były ok to mi sie zachciało lepszych itd. Teraz pytanie czy kupując drutówki czy zwijane boki tak samo grube sa.
krzyszy691 Napisano 2 Października 2016 Napisano 2 Października 2016 Przy "zwijanych" boki mogą być słabsze, ze względów powyższego wymogu. Drutówka powinna być trwalsza, choć to nie jest reguła ale cenowo wypada taniej. Odwrotnie jest z wagą, ta pierwsza zawsze lżejsza.
gomez Napisano 2 Października 2016 Autor Napisano 2 Października 2016 Tu już wage mam w d.... Kupie na początek ultra sporty a te może jeszcze - zwłaszcza tylna sprzedam. Chyba ze continental takie słabe opony robi?
Poochaty Napisano 2 Października 2016 Napisano 2 Października 2016 Ale masz pretensje do całego świata, bo akurat zdarzył Ci się pech? A jakie to ma znaczenie, że kosztowały 300 PLN? Wszyscy Ci już wszystko napisali. Jak się kupuje ramę węglową za 7000 zł to nie można jej złamać po 10 km? Można. Z oponami tak samo. A kosztują tyle nie dlatego, że są dziuroodporne, tylko dlatego, że są z dobrej mieszanki i lekkie.
gocu Napisano 3 Października 2016 Napisano 3 Października 2016 Tu już wage mam w d.... Kupie na początek ultra sporty a te może jeszcze - zwłaszcza tylna sprzedam. Chyba ze continental takie słabe opony robi? I tak trzeba było zrobić od razu. Zostałeś typową ofiarą internetowych porad i marketingu - z twoich pytań wynika że jesteś szosowym laikiem, a kupiłeś zawodowe opony nie rozumiejąc za co się w nich płaci i ogóle ich nie potrzebując. Do tego trafił ci się pechowy przypadek - i od razu zaczynasz rozsądnie myśleć Żeby nie był - ja też jestem takim laikiem i nie interesuje mnie kupowanie rowerowych opon droższych niż te które mam w samochodzie.
gomez Napisano 3 Października 2016 Autor Napisano 3 Października 2016 To nie tak po prostu akurat miałem trochę wolnej gotówki i chciałem zainwestować w rower a bylem na kupnie opon. Czytałem właśnie tu opinie na forum i oponki były zachwalane natomiast ultra sporty miale takie sobie opinie że śliskie itd. Kupiłem to co miało być super i na lata tak przynajmniej 2-3 a tu taki zonk. Już sie pogodziłem ze strata, może sprzedam komuś te opony a w sumie tylna kto mniej wazy i pojeździ troche na niej. A co do szosy to jestem laikiem i dopiero zaczynam przygodę do tej pory pomykałem na goralu i takich przygód nie miałem. Natomiast całkowicie straciłem zaufanie do Continentala. Moze teraz czas powrócić do schwalbe?
gomez Napisano 3 Października 2016 Autor Napisano 3 Października 2016 Mam jeszcze kilka pytań. Musze nabić posta bo poprzedniego nie mogę edytować. Jak sie maja opony schwalbe do continental? Jaka różnica w wytrzymałości ścianek bocznych jest miedzi zwijana a drutowa? Jaka różnica będzie pomiędzy ultrasport2 a grandsport race?
Huhu Napisano 3 Października 2016 Napisano 3 Października 2016 To nie tak po prostu akurat miałem trochę wolnej gotówki i chciałem zainwestować w rower a bylem na kupnie opon. Czytałem właśnie tu opinie na forum i oponki były zachwalane natomiast ultra sporty miale takie sobie opinie że śliskie itd. Kupiłem to co miało być super i na lata tak przynajmniej 2-3 a tu taki zonk. Już sie pogodziłem ze strata, może sprzedam komuś te opony a w sumie tylna kto mniej wazy i pojeździ troche na niej. A co do szosy to jestem laikiem i dopiero zaczynam przygodę do tej pory pomykałem na goralu i takich przygód nie miałem. Natomiast całkowicie straciłem zaufanie do Continentala. Moze teraz czas powrócić do schwalbe? To są świetne opony. Jak byś dobrze doczytał to byś wiedział, że mają "papierowe" ścianki. Jeśli chodzi o opony to zasada jest generalnie prosta. Im tańsza tym cięższa i trwalsza, ale spada przyczepność i rosną opory toczenia (pomijam różnice w bieżniku). I generalnie jak weźmiesz opony jednego producenta to znajdź sobie złoty środek. Co jest dla Ciebie priorytetem to już Twoja broszka. Mi te continentale po kilkuset km się prawie nie zużyły, wytrzymały 3 zawody triathlonowe (tam często nie ma miejsca na omijanie kamyków i innych nierówności) przy wadze trzycyfrowej (bez roweru).
gomez Napisano 4 Października 2016 Autor Napisano 4 Października 2016 No może faktycznie porwałem się jak szczerbaty na suchary ale na bledach człowiek się uczy. A co byście polecili dla mnie do jazdy. Nie startuje na zawodach zacząłem przyrodę z szosa i chciałbym coś bardziej przyczepnego od Hutchinson equinox2. Rozmiar 25c
lewocz Napisano 4 Października 2016 Napisano 4 Października 2016 Duro Stinger są fajne. Drugi roczek dają radę.
mess Napisano 4 Października 2016 Napisano 4 Października 2016 ja bym katował te opony do zgonu, te dziury to na wylot? bo nie wyglada na to... W moich poprzednich oponach na których zrobiłem z 10k nawet na stałe drobne kamyki się zadomowiły i dramatu nie było ;D
gomez Napisano 4 Października 2016 Autor Napisano 4 Października 2016 Wiesz trochę sie bije ze moja waga może dobić opony a nie wyobrażam sobie zjazdu kiedy ta opona pęknie przy 60 km/h. Wole je sprzedać za 100 zł i stracić te 200 niż wydać na ortopedę.
mess Napisano 4 Października 2016 Napisano 4 Października 2016 nie pęknie, nie wiem jaką masz wagę ale ja waże 84-88kg i nie raz 60+ widziały. Jeżeli dziura na wylot to możesz podkleić łatką od spodu. Jest na wylot czy nie?
gomez Napisano 4 Października 2016 Autor Napisano 4 Października 2016 Nie nie na wylot. Po prostu zraziłem sie do tych opon i tyle. Co do wagi to 108
mess Napisano 4 Października 2016 Napisano 4 Października 2016 Opony są fajne a te rozcięcia to pierdoła Rozumiem jednak, że oczy mogą krwawić od samego patrzenia i to jest wystarczający powód do sprzedaży.
gomez Napisano 4 Października 2016 Autor Napisano 4 Października 2016 Moze i te rozcięcia to pierdoła ale straciłem zaufanie do tych opon. Teraz pytanie które opony będą lepsze dla amatora do jazdy po polskich drogach z różną jakością asfaltu - ultra sport czy grandsport race. Wybiorę raczej model zwijany mam nadzieje ze nie są one słabsze od drutowych i od tych gp4000
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.