Skocz do zawartości

[ Bielizna ] Co zamiast spodenek z wkładką.


Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio są bardzo ciepłe dni. Zrobiłem kilka km z nowo zakupionymi spodenkami z wkładką. Nie powiem, wygoda sporo lepsza niż bez wkładki, ale mam odczucie, że w tyłek też jest cieplej. Jakby nie było, pielucha swoje grzeje, a gorące dni dopiero nadejdą i boję się odparzeń. W samych majtkach też się jeździ nieciekawie. Po kilkunastu km czuć już obtarcia na uda. I tak się zastanawiam, jak by się jeździło z bielizną termo, taką bezszwową. Znalazłem coś takiego http://sewel.pl/product-pol-15770-Bokserki-ODLO-EVOLUTION-X-LIGHT.html. Chciałbym na nie zakładać "cywilne" spodnie lub spodenki, bo nie lubię jeździć w obcisłych gatkach. Czy tego typu bielizna się sprawdzi? Ktoś już próbował?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaznaczam, że jestem amatorem i to co napiszę - niekoniecznie musi być fachowe :), ale wg mnie - najlepiej się sprawdza dzianina polyestrowa. Legginsy - niekoniecznie obcisłe :P. W ostatni wekeend - 2 x 120 km i jakbym wstał z fotela :icon_cool: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm... Pisałem, że jestem amatorem. Takie, jakie miałem - dość cienkie. Ocieplane, to nie na tę porę roku. Pampersa, ani gatek nie stosuję (w trasie, po mieście, to jeżdżę w czymkolwiek).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Pampersa, ani gatek nie stosuję (w trasie, po mieście, to jeżdżę w czymkolwiek).

 

Też jeździłem w zwykłych majtkach + jeansy i mam problem. Nie wyobrażam sobie jeździć po kilkanaście i więcej kilometrów. Dlatego szukam jakieś jeszcze alternatywy.

 

 

Pampersa prosto na gołą d..ę, hehe. Dokładnie to mam model 4F tzw. 2 in 1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach