Skocz do zawartości

[przerzutka tytł] brak słów już z regulacją...

marco1973

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

nie jestem laikiem w regulacji przerzutek i robiłem to już dziesiątki razy w różnych rowerach. pierwszy raz mam taki problem ze nie mogę tego cholerstwa wyregulować.

pięknie wyregulowana była przed ostatnim maratonem MTB, wymieniłem tez wtedy ostatni odcinek pancerza.

objaw jest taki ze jak wyreguluję zrzucanie od góry to jest problem z wrzucaniem na dwóch małych koronkach, jak zrobię odwrotnie to problem z dwoma dużymi. ustawienie neutralne powoduje ze ani zrzucanie ani wrzucanie nie wchodzi prawidłowo. gdzie tu przyczyny szukać?

łańcuch prawie nowy, kółka przerzutki też, przerzutka ma jakieś 1tys. km, kaseta też.

czy to może być jakieś skrzywienie zębów w kasecie? na maratonie na sporym podjeździe zrzuciłem niefortunnie od razu przerzutkę o kilka biegów i łancuch mi się mocno na przekosie kasety zablokował, ale na kasecie nic nie widać...

Napisano

Mam taki sam problem obecnie. Nie sposób wyregulować i zachodziłem w głowę co się stało. Zrzuca idealnie ale nie wciąga w górę na najczęściej używanych przełożeniach. Pogrzebałem, pomyślałem i wymyśliłem. Wyrobione zębatki w manetkach, te co to klikają. Zrzucanie działa ok, ale języczek który wciąga linkę jest już przytarty i odrobinę za mało wciąga linkę.

Żeby wrzucić na większą koronkę muszę nie tylko kliknąć ale odrobinę więcej dźwignią na moment podciągnąć. Mam tak od 2 tygodni, do końca sezonu się przemęczę a potem wymiana.

• Mod Team
Napisano

hak jest prosty, do pancerza i linki doczepić się nie można, chodzi luźno...
Nie był bym tego taki pewny czy nie można sie doczepić :D Bo to mogą być złudne odczucia :P

Nie sugeruję ze tak jest, ale praca w serwisie nauczyła mnie ze tak może być :P A prosty hak często jest tak naprawdę krzywy :P

• Mod Team
Napisano