Skocz do zawartości

[Wyjazd] Gruzja Armenia 14.07.2015-04.08.2015 Poszukiwani uczestnicy


FlyFix

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, nazywam się Klaudiusz, mam 22 lata i jestem studentem informatyki z Sosnowca - bez obaw nie jestem maniakiem komputerowym. Kocham sport, góry i wszelkiego rodzaju turystykę.

 

Kiedyś zakładłem podobny wątek ale pewne sprawy się wyklarowały a część osób odpadła więc myślę że warto założyć nowy temat.

 

Więc...

Pozostali uczestnicy : Mateusz(kolega ze studiów) z Katowic oraz Justyna(znaleziona w internecie) z Olkusza. Wszyscy w wieku studenckim.

 

Kogo szukamy: Jednej Uczestniczki bądź  jednego Uczestnika w wieku zbliżonym do naszego chętnych na przygodę życia albo tego lata bo zazwyczaj na jednej podróży życia się nie kończy.

 

Cel : Gruzja,Armenia,Górski Karabach

Termin : 14.07.2015-04.08.2015 Już mamy kupione bilety na wylot z Katowic do Kutaisi oraz na powrót.

Dystans : Dziennie ok 100 km , ale nie mniej niż 100. Głównie asfalt ale mogą sie zdarzyć się odcinki lekko terenowe. Jeśli będzie warto coś zobaczyć i będzie trzeba nadgonić można wesprzeć się marszrutką lub pociągiem.

Noclegi : Pod namiotem, ewentualnie na gospodarza ale bez jakiegoś narzucania - jeśli ktoś nas przypadkiem zaprosi to fajnie a jeśli nie to trudno.

Co chciałbym zobaczyć : Przede wszystkim przyrodę,góry,wioski. Nie chciałbym tracić czasu w dużych miastach. Chciałbym też zaliczyć Gruzińską suprę aby przekonać się czy Mellerowie w książce pisali prawdę ;)

Mapa tworzy się na bieżąco, na razie zaznaczamy wszystko co może być godne uwagi a potem wyeliminujemy to na co nie będzie czasu lub będzie nie po drodze https://www.google.com/maps/d/edit?mid=zO4-49Hs3xRs.kBaBdxFKVbfg

Jak jemy: Gotowanie na kuchankach turystycznych ale kilka razy jakąś knajpę bym zaliczył.

Koszt: Główny koszt to bilety lotnicze z transportem rowerów. Na dzień dzisiejszy cena to w dwie strony 1188zł.

Dodatkowo trzeba liczyć 20-30zł dziennie na jedzenie i inne atrakcje.