Skocz do zawartości

FlyFix

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    165
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Klaudiusz
  • Skąd
    Sosnowiec

Osiągnięcia użytkownika FlyFix

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

5

Reputacja

  1. Hej dziękuje za bardzo fachową odpowiedź - teraz musimy przemyśleć czy opłaca się to naprawiaćw dosyć starym rowerze czy sprzedać jak uszkodzony bo to pewnie nie tania operacja
  2. Cześć, podczas ostatniej jazdy przestała mi działać blokada CTD w Foxie 32 Float 29 100 O/C CTD Evolution, 9 mm QR z roku 2012 . Po przejrzeniu forum doszedłem do wniosku że problem prawdopodobnie jest z kulka i sprężyną pokrętła. Podczas nieumiejętnego serwisu zapadła mi się śruba regulacji w tłumniku. Próbując delikatnie kombinerkami nie da się jej wyciągnąć do góry - jakby coś ją blokowało. Czy ma ktoś pomysł co się mogło stać i jak to naprawić ? Pozdrawiam Klaudiusz
  3. Czy wiecie jaka szerokość belek jest wymagana do przewozu 4 rowerów na dachu. Belki thule wingbar mają 127cm natomiast Whispbar Throught mają 119cm. Wolał bym zakupić whispbara ponieważ mają lepiej rozwiązaną gumkę w rowku, jest na stałe przyczepiona i uchwyty się wsuwa bez rozcinania oryginalnej jak w Thule, dodatkowo whispbar jest minimalnie cichszy i tańszy. Jednak zastanawiam się czy te 8 cm różnicy może spowodować trudniejsze mocowanie rowerów(wiem że mocujemy naprzemiennie) Planuje kupić jeden uchwyt Thule Proride 591, Jeden whispbar WB 201 a dwa inne będą różne brane w zależności co wypożyczalnia będzie miała.
  4. A ja teraz zastanawiam się nad sprawą bagażnika na hak na 4 rowery, a obciążenia tylniego tylnego zawieszania. O ile podczas standardowych weekendowych wypadów to nie jest problem, to zastanawiam się nad wakacyjnymi wypadami. Zastanawiam się czy umieszczenie masy ładunku głównie na tyle samochodu może mieć jakiś znaczący wpływ na komfort prowadzenia, zużycie zawieszenia, dodatkowo czy zawieszenie nie siądzie na tyle że na jakichś muldach mógłbym przyhaczyć bagażnikiem o ziemię. Tak licząć wagę 4x rower = 60kg 1x bagażnik = 15kg 1x hak = 15kg 4x bagaż = 80 kg 4x pasażer = 280kg W sumie daje to 450 kg z czego większość ciężaru spoczywa na tyle pojazdu. W Chevrolete Cruze dopuszczalna maks ładowność to 490kg. Czy słyszał ktoś o takim problemie?
  5. d8wid Bardzo polecam, świetny kontakt i szybka wysyłka
  6. To co jak bede na 8 na stacji to zastane was ? Moge do kogos jakis kontakt ?
  7. A moze by zaliczyc mtb w puszczy kampinowskiej lub objechac ja dookola szlakiem ? Choc ewentualnie moge z Wami obskoczyc okoliczne gorki. Napiszcie tylko skad dokladnie i o ktorej start.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...