Skocz do zawartości

[sztyca] 27,2 w okolicach stówy

Gość forestowy

Rekomendowane odpowiedzi

Gość forestowy
Napisano

Chce wymienić obecnego "amortyzowanego" kloca 452g na coś chudszego.

Wymagania:

• 27,2 mm x 350 mm
  • offeset : 15-20 mm
  • pod dupsko 85 kg z tendecją do chudniecie :)

Marzenia*:

• biała :)
  • możliwie najlżejsza
  • do 100 zł

Co polecicie ??

*kolejność nieprzypadkowa 

Gość forestowy
Napisano

Jeśli kolor wpływa na cenę to zrezygnuje z białego.

Gość forestowy
Napisano

Dzięki za odpowiedzi. Byłem dzisiaj aż w dwóch sklepach rowerowych w mojej wiosce i spotkałem zlinkowaną wyżej Smica Comp za 80 zł.

Waży to zaledwie 245g i spełnia wszystkie moje wymagania.

Chyba się zdecyduje na to cudo. Mam tylko nadzieję że wytrzyma moje 85 kg

Napisano

Widziałem fotki w necie, że przy tym dość minimalistycznym mocowaniu siodła jedna ze śrub się wygina.

Widziałeś, a masz i jeździsz, to dwie różne sprawy. Mam i jeżdżę na niej od prawie roku i nic mi się tam nie wygina. Zresztą identyczne mocowanie stosuje choćby Thomson. W takiej cenie raczej nie ma sobie równych, jeśli ktoś chce lekką sztycę.

Napisano

Thomson nie kosztuje 70zl, tam płacisz za jakość i pewność, sam bym kupił Thomsona z takim rozwiązaniem. 

Ty może nie ważysz 85kg, masz szczęście albo osoba której się wygięła pecha, to nie istotne. Jest to na tyle istotna część, że nic nie należy zostawiać przypadkowi, zwłaszcza przy większej wadze.

Napisano

Dzięki za odpowiedzi. Byłem dzisiaj aż w dwóch sklepach rowerowych w mojej wiosce i spotkałem zlinkowaną wyżej Smica Comp za 80 zł.

Waży to zaledwie 245g i spełnia wszystkie moje wymagania.

Chyba się zdecyduje na to cudo. Mam tylko nadzieję że wytrzyma moje 85 kg

Osobiście mam 10 kg mniej i nie ma problemu. Moim zdaniem wytrzyna i nie ma się, co przejmować. 85 kg to nie jest, jakaś drastyczna waga.
Napisano

. Mam tylko nadzieję że wytrzyma moje 85 kg