Skocz do zawartości

[ hamulec tył] DEORE BR-M595 + Unex Wind Cutter 160mm


alien1987

Rekomendowane odpowiedzi

Witam chłopaki jako że całe życie u mnie były V czas na zmiany tak jak to zmienił się ostatnio  cały osprzęcik ;)

A że w hydraulice i tarczach jestem mega zielony prosze o pomoc

czy taki zestaw za cene mniej więcej 220zł jest dobrym wyborem :

- DEORE BR-M595 + Unex Wind Cutter Tarcza hamulcowa 160mm

big_Unex_Wind-cutter_tarcza_hamulcowa_gr

2312_2338a368b53a4364f0e614459307cb7f.jp

Edytowane przez alien1987
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tarcze se kup porządne na pająku np xt bez icetech'u

te co wrzuciłeś foto są mocno powycinane czyli pewnie lekkie ale na pewno będą się łatwiej krzywiły no i na mojego nosa szybciej jadły okładziny ... też pytanie czy te tarcze z foto są pod każdy klocek czy może tylko żywiczny

 

kolega tu pisze ze m596 - mam te hample i jestem zadowolony aczkolwiek nie wiadomo czy jeździmy to samo...

Edytowane przez grzesiowu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tę tarczę którą wrzuciłeś sobie odpuść . Jeżeli chcesz tanio i dobrze to RT56 / używana G2CS / używana G3CS / HS1 z naciskiem na tę ostatnią , jeżeli dobrze ale troche drożej to XT RT76 . M595 też sobie odpuść bo to przeciętny hamulec i wybierz M596 który jest całkiem niezły i ma twardszą klamkę oraz troche więcej mocy od m595 .

 

A i to że tarcza jest tylko pod klocki żywiczne to zwykła zagrywka marketingowa i spokojnie można na nich jeździć z metalikami ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A i to że tarcza jest tylko pod klocki żywiczne to zwykła zagrywka marketingowa i spokojnie można na nich jeździć z metalikami