Skocz do zawartości

[tylna przerzutka w piaście] możliwość rozszerzenia zakresu


blady74

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki za odpowiedź.

Jeżeli można to jeszcze kilka pytań bo ja jestem zupełnie zielony. 

1) "Można dorzucić 2 lub 3 rzędowa korę" - jakiej firmy (czy każdej - chodzi o specyfikę) i jaki to koszt?

2) "trzeba napinacz" - jakiej firmy (czy każdej - chodzi o specyfikę) i jaki to koszt? 

3) "trzeba hamulec na tylne koło" - mam hamulec rolkowy - czy to coś zmienia.

4) a włożenie 8-śmio (czy jeszcze więcej) biegowej przerzutki jest możliwe?

Z góry dzięki.

Pozdrawiam serdeczenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

1. Zasadniczo jakąkolwiek, ale to już raczej korby MTB a tam rozstrzał ogromny. Koszt od 50 do 1000zł :P

2. to samo, ważne by spełniał swoje zadanie i dało sie go zamontować w twojej ramie. koszt, to zależy od konstrukcji ale pewnie od 30zł.

3. Skoro masz hamulec rolkowy to nic nie trzeba zmieniać.

4. Masz nexusa 7. Nic z nim nie można zrobić. To taki jak by kompakt. Ma 7 biegów i tyle, nie dodasz mu jeszcze trzech. Możesz wymienić piastę na inną, koszty są przy tylu biegach już znaczne.

 

Podsumowując, zainwestować byś musiał w :

 

- korbę, pewnie shimano najlepiej. Razem z suportem pewnie ok 100-130zł

- łańcuch, ten singlowy pewnie sie nie nada. koszt różnie ok 50zł

- przednia przerzutkę i manetkę. No jakoś trzeba przerzucać :P koszt w zależności jakiej klasy kupić od 30zł w górę za komplet.

- napinacz, żeby łańcuch nie wisiał. jak pisałem od ok 30zł w górę.

 

Czyli ok 300zł trzeba dodać. Może lepiej sprzedać tą piastę i kupić inną ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serdeczne dzięki za odpowiedź.

Sorry że tak zamęczam (efekt "zieloności kompletnej") 

"Może lepiej sprzedać tą piastę i kupić inną ?" - i znów pytania:

1) jaką (czy każdą) ?

2) ile wydam ?

3) co wówczas z obecnym łańcuchem (czy może zostać) ?

4) co z manetką (czy kupię piastę z manetką) ?