Skocz do zawartości
  • 0

Wybór roweru - prawdziwy sklep vs media expert ?


Gość Pavveł

Pytanie

Gość Pavveł

Witam! Zastanawiam się nad zakupem roweru (trekkingowy), chciałbym przeznaczyć na to około ~1200 zł, ale oczywiscie jeśli trafi się okazja to fajniej by było mniej. Pierwszy w oko wpadł mi Kross Trans Atlantic ~1300zł, ale niedawno zauważyłem w reklamie rowery w media expert na przykład Arkus Delta T1000 ~650zł lub BEST Trekker M19 ~900zł i tutaj pojawia się pytanie... Czy te "media-expertowe" rowery zaliczać do makrokeszy i dać sobie kompletnie spokój z takim sprzętem? Przyznam się bez bicia że nie znam się za bardzo na całym tym sprzęcie rowerowym, niby podzespoły od shimano, rower od Arkusa, a tylko 650zł ewentualnie ten drugi juz 900zł ale BEST to jakaś normalna firma, podzespoły ok? Wszystko wydaje się być w porządku, ale... ? No właśnie, ale... Tutaj chciałbym dopytać obeznanych ludzi. Temat o makrokeszach czytałem, ale tam bardziej mowa o rowerach (?) za 199.99 zł. Już tak na koniec, czy ten kross jest ok? Czy może w tej cenie coś lepszego doradzicie? Z góry dziękuję za odpowiedzi, miłego dnia... czy tam miłej nocy, zależy o której to czytacie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Obojętnie gdzie kupisz. Wszystkie te rowery są zbudowane na najniższym osprzęcie - wolnobiegu 7-rzędowym. Ma to swoje plusy i minusy. Jest mniej trwały niż zestawy z kasetą, ale plusem jest cena przy wymianie elementów. 

Jeśli Twoje trekkingowe trasy są w cywilizowanych miejscach, gdzie w razie czego będziesz miał dostęp do zapasowych części, to pewnie taki napęd wystarczy. Jeśli nie, to może lepiej dołożyć do wciąż tanich, ale ponoć wytrzymalszych zestawów Acera lub trochę droższych, ale bardzo uznanych starszych shimano lx.