Skocz do zawartości

[3000-3800] Specialized Jett Expert 26"


Rekomendowane odpowiedzi

Witam szacownych Użytkowników,

 

udało mi się znaleźć ofertę kupna tytułowego roweru: http://www.specialized.com/pl/pl/bikes/archive/2012/jett/jettexpert za 3500 złotych.

Niestety rower dostępny jest tylko w rozmiarze 19 cali i obawiam się czy będzie dla mnie odpowiedni. Mam około 170 cm wzrostu i pewnie lepsza byłaby rama 17 calowa. Jeździłam chwilę na rowerze i wszystko wydawało się być w porządku, ale była to wyłącznie prosta droga, a nie mam doświadczenia, które byłoby pomocne w ocenie.

 

Serdecznie proszę o pomoc, jako alternatywę rozważam nową Meridę Juliet 500-B: http://www.rowerymerida.pl/produkt697/juliet-500-b-rower-merida.html

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy wzroście 170cm celuj raczej w rozmiar 17-18". Z naciekiem 17-tkę. IMHO 19" w Specu odpowiada Ci ponieważ przy główce 140mm i górnej rurze 595mm oferuje bardziej pochyloną pozycję niż bardziej odpowiednia 17-tka. Jeśli miałbym się wymądrzać to poszukałbym roweru na ramie 17" ale o innej geometrii. Jak ta Merida.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedzi, przynajmniej mam jasność w sprawie tego Speca - szkoda mi go bardzo.

W takim razie możecie zaproponować jeszcze jakieś ciekawe rowery w wymienionym przedziale cenowym? 

Chciałabym damski hardtail, na kole raczej innym niż 29 cali. Przeznaczenie to leśne ścieżki, wały, trochę podjazdów i jazdy po pagórkowatym terenie.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Chciałabym damski hardtail, na kole raczej innym niż 29 cali.
Przy Twoim wzroście na 29-tce i tak byś się tylko męczyła ( przynajmniej w terenie).

 

Jakieś inne?

 

Bardzo sportowa geometria http://katalog.bikeworld.pl/2014/web/produkt/rowery/mtb_650b_hardtail/scott/32348/contessa_scale_720/2