victor89 Napisano 23 Września 2013 Napisano 23 Września 2013 Witam Chciałbym uzyskać taki efekt. W środku jest jakaś tuleja z gwintem zewnętrznym która łączy oba wolnobiegi - podobno lewa miska suportu. Pozostała część gwintu widoczna na zdjęciu jest nakręcana na piastę. Czy jest możliwość dobrania tych wolnobiegów jednorzędowych i piasty w taki sposób by można było nakręcić je jeden za drugim bez kombinowania? Pozdrawiam.
Mod Team Puklus Napisano 23 Września 2013 Mod Team Napisano 23 Września 2013 Tak, lewa miska ma taki sam gwint jak wolnobieg, mając stalową miskę z suportu który składa sie z części, można skręcić 2 wolnobiegi i zakręcić je do piasty, pytanie do czego ci to potrzebne ??
piotreeek Napisano 23 Września 2013 Napisano 23 Września 2013 Wielobiegowy singiel:D Tapatalk, przepraszam za lakoniczną wypowiedź
victor89 Napisano 23 Września 2013 Autor Napisano 23 Września 2013 Tak, lewa miska ma taki sam gwint jak wolnobieg, mając stalową miskę z suportu który składa sie z części, można skręcić 2 wolnobiegi i zakręcić je do piasty, pytanie do czego ci to potrzebne ?? A które miski ze znanego portalu aukcyjnego pasowały by do tego celu? Choć jeden przykładzik. Nie, to nie będzie wielobiegowy singiel. Potrzebne mi to w połączeniu dwóch źródeł napędu roweru. Rozumiem że nie istnieje możliwość nakręcenia dwóch jednorzędowych wolnobiegów na piastę z gwintem bez kombinowania z wydłużaniem gwintów?
Mod Team Puklus Napisano 24 Września 2013 Mod Team Napisano 24 Września 2013 http://allegro.pl/lozysko-suportu-cc-882wcp-bsa-uszczelniane-kpl-i3526937979.html ta bez kołnierza, jednak ona nie jest specjalnie długa, dlatego pytam, do czego żeby wiedzieć jakie siły to będzie znosić.
victor89 Napisano 24 Września 2013 Autor Napisano 24 Września 2013 Jedna zębatka będzie przenosiła moment pochodzący z korby (siła mięśni). Druga zębatka będzie przenosiła moment napędowy pochodzący od silnika (400rpm)
Mod Team Puklus Napisano 24 Września 2013 Mod Team Napisano 24 Września 2013 No ale zębatka od silnika musiał by być dość spora żeby silnik sie nie dusił. Możesz spróbować te 2 wolnobiegi sklecić do kupy, choć mi to wygląda że mało gwintu będzie troche ale spróbować zawsze można.
victor89 Napisano 24 Września 2013 Autor Napisano 24 Września 2013 No ale zębatka od silnika musiał by być dość spora żeby silnik sie nie dusił. Możesz spróbować te 2 wolnobiegi sklecić do kupy, choć mi to wygląda że mało gwintu będzie troche ale spróbować zawsze można. Okej spróbuję Na silniku jest 11 zębów, w połączeniu z 16T albo 18T powinno być bardzo dobrze. Silnik ma wbudowaną przekładnie która właśnie redukuje obroty do tych ~350-400rpm. Mocy będzie pod dostatkiem szczególnie że przy największych obciążeniach silnik poradzi sobie z mocą mechaniczną ~1kW. Dziękuję Ci bardzo za pomoc!
tobike Napisano 25 Września 2013 Napisano 25 Września 2013 Ten wolnobieg do silnika nakręć bezpośrednio na piastę dla bezpieczeństwa
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.