peepeepee Napisano 9 Sierpnia 2013 Napisano 9 Sierpnia 2013 Witam Zastanawiam się nad wyborem Kross A8 z 2013 i 2009 i mam prośbę o porównanie w/w hamulców w kwestii trwałości , skuteczności. Ewentualnie model z 2012 z Shimano Deore M596.
Synergy Napisano 9 Sierpnia 2013 Napisano 9 Sierpnia 2013 Elixiry 3 zdecydowanie. Lepsza klamka, większa siła i lepsza modulacja niż juicy. Juicy od 2009 nie produkują, więc jest duże prawdopodobieństwo, że długo leża i mogą potrzebować interwencji, albo przelania płynu.
Mod Team Puklus Napisano 9 Sierpnia 2013 Mod Team Napisano 9 Sierpnia 2013 Ja bym wziął coś z shimano.
peepeepee Napisano 9 Sierpnia 2013 Autor Napisano 9 Sierpnia 2013 Rowery są nowy czy używane? Nowe, mają fabryczną gwarancję. Nigdy nie miałem tarczówek, nie znam się więc wolę spytać ;-) Chciałem w A6 zmienić amortyzator Dart 3 na coś powietrznego i okazało się, że mało jest pod V-ki, więc zdecydowałem o zamianie roweru. Mam A6-kę z 2009 roku , tak samo malowana jak A8-ka z 2009.
afly Napisano 9 Sierpnia 2013 Napisano 9 Sierpnia 2013 Jeżeli jest gwarancja dwu-letnia to brałbym A8 2009, lub ewentualnie tego na Deore M596 (2012), opcję z elixirami bym sobie odpuścił.Z drugiej strony jeżeli nigdy nie miałeś tarczówek, łatwiej będzie CI ustawić zacisk/wyregulować w Shimano, bo w Avidach dla mało wprawionego użytkownika może być to problemem na początku. Z drugiej strony mi osobiście działanie klamki w Shimano nie odpowiada .
nemo2009 Napisano 10 Sierpnia 2013 Napisano 10 Sierpnia 2013 Ewentualnie model z 2012 z Shimano Deore M596. Ja bym wziął coś z shimano. Jak masz możliwość,to kup rower z hamulcami Shimano. Serwisanci dostają spazmów,jak widzą Avidy.
Mod Team Puklus Napisano 10 Sierpnia 2013 Mod Team Napisano 10 Sierpnia 2013 Dodatkowo moje avidy wytrzymały chyba 3 sezony i membrany do wymiany razem ze dekielkami co daje 100zł za komplet ...