pajomcek001 Napisano 19 Lipca 2013 Napisano 19 Lipca 2013 Witam Problem jest następujący. Po użyciu hamulca, jedna dźwignia nie odbija od obręczy, przez co klocek szoruje po niej cały czas. Naoliwiłem dźwigienkę starając się zmniejszyć opory obrotu na trzpieniu, choć nie powiem, aby chodziło to idealnie. Nie mam pomysłu jak oczyścić ten mechanizm z kurzu, żeby zmniejszyć opory... Dzwigienka jest założona tak, aby sprężyna dawała jak największą siłę, śruba regulująca wkręcona jest do oporu. Co może być przyczyną, że ta dźwignia nie chce odskoczyć? Druga nie a z tym problemu....
jasinski21444 Napisano 19 Lipca 2013 Napisano 19 Lipca 2013 Może linki są zardzewiałe lub rozwalone i stwarzają opory w pancerzu
pajomcek001 Napisano 19 Lipca 2013 Autor Napisano 19 Lipca 2013 nie, linki nowiutkie, wymienione miesiąc temu.
jasinski21444 Napisano 19 Lipca 2013 Napisano 19 Lipca 2013 Zdejmowałeś może ramiona z pivotów ? Jeżeli nie to proponuje to zrobić i nasmarować pivoty po czym poskładać wszystko do kupy
pajomcek001 Napisano 19 Lipca 2013 Autor Napisano 19 Lipca 2013 zdejmowałem, choć nie posmarowałem przed złożeniem. Ale wydaje mi się, że jak smarowałem samą dźwigienkę to zostało dosyć smaru i powinien się na piwot przenieść. Poczytałem, że ludzie piszą o smarowaniu pancerzy, może rzeczywiście problem są opory w pancerzu?
Slawomir90 Napisano 19 Lipca 2013 Napisano 19 Lipca 2013 Polecam także sprawdzić wejście linki przy klamce, ja tak miałem że tam trochę krzywo było i mi klamka trochę się zacinała.
jasinski21444 Napisano 19 Lipca 2013 Napisano 19 Lipca 2013 Nie polecam smarowania linek gdyż będą szybciej łapać syf
DEVILEK Napisano 19 Lipca 2013 Napisano 19 Lipca 2013 Po samym założeniu na pivot, bez problemu odbija od obręczy ? Możliwe, że sprężyna nie jest już w najlepszej kondycji.
lyndowss Napisano 19 Lipca 2013 Napisano 19 Lipca 2013 Ja smaruje pancerze silikonem w spray'u. Żadne efekty uboczne nie występują. Wymieniłeś fajkę razem z pancerzami?
Kiciok Napisano 19 Lipca 2013 Napisano 19 Lipca 2013 W drugim ramieniu poluzuj sprezyne. Sprobuj tez przestawic delikatnie klocek. Moze idzie pod takim katem ze lapie za obrecz.
pajomcek001 Napisano 20 Lipca 2013 Autor Napisano 20 Lipca 2013 W drugim ramieniu poluzuj sprezyne. Sprobuj tez przestawic delikatnie klocek. Moze idzie pod takim katem ze lapie za obrecz. Poluzowanie sprężyny w przeciwnym ramieniu rozwiązało sprawę. Kurde, banalnie proste, a nie potrafiłem na to wpaść. Za bardzo byłem przywiązany do symetrii i wkręcałem obie śruby napinające sprężyny jednakowo. Dzięki
lyndowss Napisano 20 Lipca 2013 Napisano 20 Lipca 2013 Symetria w V-BRAKE'ach to mit. Mi ostatnio przy centrowaniu kół ustawili właśnie symetrycznie zaciski do koła. Masakrycznie słabo hamowało. Musiałem oczywiście wrócić do domu i zrobić po swojemu. Nie jest to symetrycznie i nawet widać, że zaciski nie są symetrycznie, ale podczas zaciskania klocki w tym samym czasie dotykają obręczy. To powoduje, że mogę zmniejszyć skok klamki poprzez wykręcenie śruby baryłkowej.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.