Adamos05 Napisano 10 Maja 2006 Napisano 10 Maja 2006 Teraz mam coś z grupy Altusa, nierozbieralna korba która mi sie zużyła, manetki które sie powoli rozpadają i Altus który biegi zmienia jak mu sie chce i kiedy mu sie chce. \ A więc co sądzicie o takich zestawach: 1. korba: Alivio 2006 przerzuta tył: XT albo LX manetki: LX (są na 8 biegów ??) 2. korba:Truvativ Fived przerzuta tył: XT albo LX manetki: Sram Attack Który lepszy ?? A może jakiś miks tych dwóch ?? Ewentualnie jakiś inny zestaw do maks 4 stów. Kasete i łańcuch mam praktycznie nowe (250km) I czy będzie duża różnica w działaniu przerzutek LX i XT ?? Z góry dzięki za info :]
Żbik Napisano 10 Maja 2006 Napisano 10 Maja 2006 Korba Alivio 2006 jest całkiem dobra. Możesz też pokusić się o LX 2004 i suport LX 121mm. Można dostać na allegro za 270zł komplet. Manetki LX są tylko na 9. Na 8 jedynie masz grupę Alivio lub starsze modele XT i XTR. Przerzutkę wybrałbym Srama, mocniejsza, precyzyjniejsza... I gripy pod Srama Między przerzutkami LX i XT jest trochę różnicy w wytrzymałości, jakości pracy i masie. Reasumując: - korba Alivio 2006 110zł - suport ok 40zł nowy (chyba, że stary będzie ok) - przerzutka Sram X.7 ok 150zł - manetki Sram
Adamos05 Napisano 10 Maja 2006 Autor Napisano 10 Maja 2006 Ale nie chce gripów, poprostu nie wezme ich i kropka. Czy różnica w cenie manetek cynglowych (bo wiem że Sram też ma takie dla swoich zmieniarek) i gripów jest korzystna dla cyngli a jeśli nie to o ile są one droższe. Pozatym z jakiej grupy te manetki żebym sie w tych 4 stówach zmieścił, przyznaje sie że na komponentach Srama sie nie znam... Aha, ale przeciez z przodu mam Shimano którego nie zmieniam bo na to już na bank kasy nie znajde i manetka Srama chyba jej nie obsłuży, nie ?? Więc pozostaje tylko Sram Attack i Shimano na tył równieź.
Mod Team Odi Napisano 10 Maja 2006 Mod Team Napisano 10 Maja 2006 Najlepiej bierz u jednego sprzedawcy to troche utargujesz i zmieścisz się w tej kwocie. Przerzutka X-7 150-160zł, manetki X-7 tyle samo i korba ok. stówki. I korbę chyba najlepiej Alivio 2006 Hollowtech.
Adamos05 Napisano 10 Maja 2006 Autor Napisano 10 Maja 2006 Ja pierdziele, a co z lewą manetka Sram X-7 przecież ona nie obsłuży przedniej przerzutki Shimano... Chyba, że sie myle to mi powiedzcie z łaski swojej
Spider Napisano 10 Maja 2006 Napisano 10 Maja 2006 Popieram Odiego: Sram x7+manetki x7+korba alivio 06 z hollowtech ten zestawik będzie bdb.
Żbik Napisano 10 Maja 2006 Napisano 10 Maja 2006 Każda lewa manetka Sram obsłuży każdą przerzutkę przednią Ja z powodzeniem jeżdżę na gripach Sram 9.0 i przerzutce przedniej LX Nie ma obaw Odnośnie manetek to zdecyduj się jakie chcesz. Czy mają to być gripy czy "rapidy". Napisałeś w poście w "drugiej opcji" manetki Sram Attac. Rozumiem, że w takim razie Trigger Attac? To raczej zapomnij, że zmieścisz się w 4 stówkach...
TomekW Napisano 10 Maja 2006 Napisano 10 Maja 2006 Manetki Sram Trigger Attack 3x8 - 150 zł http://www.allegro.pl/item101626071_manetk..._z_shimano.html Przerzutka Sram X7 - 150 zł http://www.allegro.pl/item102343702_przerz..._new_2006_.html Korba ALivio 2006 - 100 zl ( zmiescisz sie w 400 jak kupisz w sklepie ) POzdrawiam
Janisław Napisano 11 Maja 2006 Napisano 11 Maja 2006 Jeżeli Manetki Sram Trigger Attack 3x8 - 150 zł to nie da rady Przerzutka Sram X7 - 150 zł Manetki Attack sa do systemu shimano, nie zadziałają z przerzutką X7. Moim zdaniem o wiele lepszy będzie zestaw X7 + X7 niż Attack + LX/XT. Cena w miarę podobna, a sram bardziej precyzyjny i w moim odczuciu szybszy. Korba Alivio również warta polecenia, jeżeli masz już suport to w 400 powinieneś się zmieścić.
Adamos05 Napisano 11 Maja 2006 Autor Napisano 11 Maja 2006 Dobra, postanowione, mam po znajomości cene 35% niższą niż w sklepie na komponenty ze Srama więc korba będzie Truvativ, jeszcze nie zdecydowałem jaka korba ale manetki to Triggery X-7 a przerzuta conajmniej X-7. Jakie ja mam zaczepiste szczęście :D Polećcie coś w sprawie tej korby. :]
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.