Skocz do zawartości

[rower] Specialized Camber vs Canyon Nerve AL 7.9


pfourul

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Na początek chciałbym się przywitać, bo jest to mój pierwszy post na tym forum.

 

Po wielu latach przerwy planuję powrót do roweru. Zdecydowałem sie na 29er'a. Jeśli chodzi o osprzęt i dane techniczne podawane przez producentów to jestem kompletnie zielony. Szukam gotowego roweru w przedziale cenowym 8-10tys. Odwiedziłem kilka sklepów, zrobiłem kilka przymiarek, lecz nadal nie jestem zdecydowany ;-)

 

W moje oko wpadły

- Specialized Camber

- Canyon Nerve AL 7.9

 

Byłem prawie zdecydowany na Camber'a , ale z pewnych źródeł dowiedziałem sie o marce Canyon.

Proszę mnie uświadomić co z tych 2-ch modeli jest lepsze, ma lepszy osprzęt itd.

 

Pierwsze pytanie które mi przychodzi do głowy dotyczące Canyona to dobór ramy. Naczytałem się, że ta marka ma niestandardowe rozmiary ram. Niedawno siedziałem na Specu Stumpjumperze FSR 29" na ramie L i było idealnie. Jak to sie ma w przypadku Nerve AL 7.9? Mam 185cm wzrostu.

 

Kolejną zagadką dla mnie jest różnica pomiędzy Nerve AL 7.9 , a Nerve AL 8.9. Czy warto dołożyć te 800zl do wyższego modelu?

 

Doradźcie co wybrać w tych pieniążkach.

Może macie tez jakieś inne, lepsze propozycje?

 

Pozdrawiam

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Canyon będzie nieco inaczej jechał niż Camber , gdybym to ja miał wybierać przy 182 cm, to żaden ;), najchętniej poczekał bym na wersje tych rowerów z kólkami 27,5" ... jechałem  na próbę w terenie na Specu Stumpjumperze 29er rozm. L i jest jak dla mnie zbyt "trudno skrętntny" ...

Jeśli chodzi o rozmiar, to Canyon L powinien dać pozycję zbliżoną do Speca .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Canyon będzie nieco inaczej jechał niż Camber ,

 

W czym tkwi różnica? Wytłumacz mi łopatologicznie. Jestem amatorem i szukam fachowej pomocy ;-)

 

 

 

gdybym to ja miał wybierać przy 182 cm, to żaden