Skocz do zawartości

[3200 zł] Kupno roweru Scott Scale 970 (29er)


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Zainteresowany jestem na poważnie kupnem roweru. Mam 193 cm wzrostu, 88 kg wagi, szukam roweru do xc (29er)
Oglądałem różne modele wielu firm. Moją uwagę przykuły konkretnie 2 modele: 

Rower Scott Scale 970 (29)   http://www.scott.pl/product.php?id_cat=700&id_prod=4504
 

Rower Giant Talon 29er 2    http://www.giant-bicycles.com/pl-pl/bikes/model/talon.29er.2/14074/64221/

 

mój budżet to 3200 zł (ewentualnie mogę dopłacić max 300-400 zł - jeśli faktycznie będzie gra warta świeczki)

W moim mieście akurat rowery tych firm mają swoje serwisy, które w dodatku znajdują się blisko mojego miejsca zamieszkania. Ponadto oba punkty mają podobną - b. dobrą renomę. 

Nie znam się dokładnie na wszystkim i wiele oznaczeń nic specjalnego mi nie mówi. Chciałbym się dowiedzieć o najsłabszych stronach w/w rowerach - ew co by trzeba było wymienić jeszcze przed zakupem (w obu firmach jest możliwość wymiany danej części i dopłaty do droższej)

W necie wyczytałem że producenci oszczędzają na tanich piastach, obręczach, korbach itp - często ludzie nie zwracają na nie uwagi - a to błąd. Kupując - wole kupić raz, a dobrze - ale wszystko w granicach zdrowego rozsądku - bo na kasie nie śpię. 

Dodam, że roweru nie zamierzam katować, tygodniowo chciałbym średnio pokonywać ~ 300 km w 65% asfalt/ 35% szutry, lasy. (Spokojna jazda) (nie chce roweru crossowego - sprawdzałem wiele modeli od Merid, po Gianty, Krossy, Scotty itd)
I uważam, że tego czego szukam to właśnie rower do xc.

Rower byłby kupowany we wrześniu br. roku za gotówkę. 

Byłbym niezmiernie wdzięczny o zwrócenie uwagi co jest do wymiany, z czym mogą być problemy i ew alternatywy dla danych części z przybliżonymi cenami. Z góry ślicznie dziękuje i pozdrawiam wszystkich ! :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany