Skocz do zawartości

[Opony] Dobre opony do Meridy Matts 10 do ok. 150 zł komplet.

mejteusz

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Moje MTB All Purpose już słabo się trzymają. Potrzebne mi są jakieś dobre opony, do 150 zł za dwie opony. Niestety nie znam się za bardzo na tym. Słyszałem jedynie dobre opinie o oponach firmy Maxxis oraz Continental. Jednak jaki model będzie dla mnie najlepszy? Wymiary to 26x2.1. Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc :)

Napisano

witaj

ja kupiłem je w tamtym roku za 74zł za szt. rozmiar 2.0 i jestem bardzo zadowolony mają dobrą przyczepność i są dość wąskie co daje lepszą prędkość na prostych i zjazdach... zrobiłem na nich ok 1000km i bieżnik jest lekko przytarty. polecam...

Napisano

Najpierw nam powiedz gdzie jeździsz tzn po jakich nawierchnich i ile, potem doradzimy opony

Jeszczę z reguły po piachu/żwirze. Często jednak wykorzystuję ten rower to jazdy po asfalcie.

Napisano

mezcal bedzie lzejszy i szybszy , ale jak zrobi sie mokro to trzeba byc bardzo czujnym

Co do race kingow zwijanych a drutowych to nie warto doplacac do zwijek roznica w masie 40 g a obie wrsje sa tak samo papierowe. Jak juz doplacac to do supersonic, race sport , protection

Saguaro sa bardziej uniwersalne i sprawdza sie.od asfaltu az po skaly , mezcal tylko na suche ale za to beda najszybsze z w/w .

minusem drutowych saguaro jest wysoka waga ok 750 g szt. Conti 2.2 drut ok 650g wersja 2.0 jest beznadziejna i lepiej jej nie kupowac.

Napisano

Na Saguaro zrobisz więcej km niż na Race Kingu. Poza tym jest cięższy i lepiej radzi sobie w błocie i jest bardzo uniwersalny.

Napisano

No cóż. Mam teraz dylemat między Mezcalami a Saguaro. Chyba jednak wezmę te Saguaro. Dziękuję wszystkim za pomoc i pozdrawiam! :D

Jeszcze tylko pytanko. Zamówić Saguaro 26x2.0 czy 26x2.2?

Napisano

Ważę 75, jednak jestem wciąż w okresie wzrostu, i szybko może mi przybyć te kilka kilogramów, bo jestem wysoki (190 cm). Pozdr

Napisano