Skocz do zawartości

[opony] do xc z dużym balonem


jasinski21444

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ja znalazłem opinie mówiące że XK ma 60mm...

Poza tym Ro Ro 2.4 ma podobno 62mm.

Do czego mają to być opony i czego od nich wymagasz bo nie wiem czy podawać takie opony jak Kenda Nevegal itd...

Napisano

hmm...ja osobiście polecam maxxis ignitor, akurat twoja cena. mam takowe i jestem zadowolony. trzymanie na asfalcie wzorowe. w lesie jeszcze lepiej

Napisano

Maxxisy ignitor odrzucam ze względu na większe opory od nobby nica.

Obecnie mam crossmarki ale już sie powoli kończą , czasem brakuje przyczepności podczas hamowania na jakimś zjeździe

 

Miałem także NN 2.25 z przodu i to był ideał ale niestety cena nie na mój portfel.

  • Mod Team
Napisano
Conti x king 2.4 ma niestety ok 57mm
Ja znalazłem opinie mówiące że XK ma 60mm...

 

szerokość balona zależy od obręczy na jaką założy się oponę. U mnie n.p. Race King 2.2 ma 57mm na obręczach Dart Raider.

Napisano

X King 2.4 to jest już naprawdę spora opona, u mnie na wcale nie szerokiej obręczy Mavic 719 przy ciśnieniu 2,5 bara ma 58mm. działa świetnie, zwykła zwijana waży 645g.

Napisano

X- king to naprawdę świetna opona, jeżeli nie jeździsz po jakiś hardcorowych ścieżkach enduro to Ci ją polecam. Przy szerokości 2.2 którą mam trzymanie jest rewelacyjne, a co dopiero 2.4. Myśle, że to rozsądny wybór.

Pozdrawiam.

Napisano

Ja polecam od siebie swoje oponki Continental Race King 2.2 pochłania sporo nierówności, po przesiadce z opon 1,9 na 2.2 to bardzo mięciutko się zrobiło. Niskie opory toczenia, ogólnie oponki godne polecenia :thumbsup: !

Napisano

Opona już wybrana i jest to X-King 2.4 .

Na tył dokupię Race Kinga gdy sprzedam komplet crossmarków

 

 

crossmarki masz zwijane czy jakie? Chętnie bym kupił

Napisano

Masz problem z hamowaniem na Crossmarkach, bo mają na środku "ciągły" bieżnik ;). Mają małe opory toczenia, ale trakcję przy podjazdach i zjazdach raczej słabą. Nie musisz szukać od razu opony do DH, żeby mieć dobrą przeczepność. Pozdrawiam.

Napisano

Masz problem z hamowaniem na Crossmarkach, bo mają na środku "ciągły" bieżnik ;). Mają małe opory toczenia, ale trakcję przy podjazdach i zjazdach raczej słabą. Nie musisz szukać od razu opony do DH, żeby mieć dobrą przeczepność. Pozdrawiam.

 

Ja bym X-Kinga oponą do DH nie nazwał. Poza świetną trakcją ma też opory na poziomie RK, jedyne w czym odstaje to waga.;)

Napisano

bardzo dobra decyzja, sam je posiadam i jestem z nich mega zadowolony zarówno na asfalcie jak i po lesie :)

Napisano

Troche nie rozumiem wyboru. To zupelnie rozne opony. Najpierw byles zdecydowany na opony typowe dla krajobrazu gorskiego a wybrales plasko-maratonowe wylajtowane cichobiegi... .

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Napisano

Mieszkam w wielkopolsce gdzie poza paroma wyjątkami jest raczej płasko.

Po przestudiowaniu forum wyszło na to że w górach też sie da pojechać.

A xking ponoć jest mniej trwały od racekinga to też ma znaczenie ;)

 

Rozważałem set xking przód / raceking tył.

Napisano

Każdy jak widać ma inne doświadczenia w kwestii ogumienia. Ja korzystam właśnie z RK 2.0 w ciężkim terenie i spisują się znakomicie. Zrobione ponad 5 kkm na jednym komplecie tylko z jednym kapciem.

  • Mod Team
Napisano

Kapcie kwestia szczęścia. Ja swoje RK kupiłem pod koniec września, jeżdżone do początku listopada, czyli przebieg znikomy, jakieś 200km mniej więcej. w tym czasie 3 kapcie z przodu, w tym jeden snake (pierwszy w życiu snake z przodu). Jeżdżę na 2,8 ciśnieniu, także nie za niskie :/. Mam nadzieję ze to tylko pechowa seria i nie będzie to nagminne.

 

Co do trzymania, jest nieźle. na początku marca w takich warunkach:

 

IMG-1145.jpg

 

śnieg, błoto, lód, i dało się jechać ;). Na zjeździe nawet ze średnią powyżej 30km/h.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...