Gość MeNtOr Napisano 23 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2006 Cześć Ostatnio kupiłem linkę do tylniego hamulca,i należało by chyba coś w pancerz "puścić" żeby lepiej chodziło ale co ?? Proszę o sugestie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bialykom Napisano 23 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2006 nalej tego czym, smarujesz naped. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MeNtOr Napisano 23 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2006 nalej tego czym, smarujesz naped. Napęd smaruje finish line -to się chyba nie na daje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bikerman Napisano 23 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2006 Ja zawsze nacieram linkę smarem wazelinowym i jest dobrze...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MeNtOr Napisano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2006 dzięki za wszystkie sugestie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deathmount Napisano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2006 FL do linek sie jak najbardziej nadaje. szczegolnie ten ktory nie nadaje sie do napedu- czyli czerwony. ja uzywam zielonego tez do linek bo nie opyla mnie sie kupowac po to specjalnie nowego smaru, a i ten sie sprawdza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mir Napisano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2006 olej silnikowy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomaaso Napisano 28 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2006 ja tez polecam czerwony teflon plus dzisiaj nim lineczki nasmarowalem i chodza swietnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MeNtOr Napisano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2006 A nada się michellin taki w niebieskiej "tubce" W kolorze (czerwonym,malinowym)??? Bo ostatnio czyściłem napęd tylny i sprzedawczyni poleciła mi ten smarek:) Czy najlepiej posmarować finish linem -ja mam czerwony:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomaaso Napisano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2006 ja tez mam czerwony i jak mowielm dziala super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cybula Napisano 1 Maja 2006 Udostępnij Napisano 1 Maja 2006 Dołącze sie ze swoim pytaniem w tym temacie - Czy sciągacie linki zeby je umyc i nasmarowac, czy wtryskujecie olej do pancerza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bialykom Napisano 2 Maja 2006 Udostępnij Napisano 2 Maja 2006 najpierw mycie, pozniej smarowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzik86 Napisano 2 Maja 2006 Udostępnij Napisano 2 Maja 2006 ale to juz chyba zboczenie :lol: przeciez do pancerza raczej nie naleci tyle brudu zeby wyjmowac linki i je myc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin_w44 Napisano 8 Maja 2006 Udostępnij Napisano 8 Maja 2006 Do smarowania linki w pancerzu uzywam oleju syntetycznego z dodatkiem teflony:) Cross Country---->Finish Line'a. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bizon Napisano 10 Maja 2006 Udostępnij Napisano 10 Maja 2006 Ja robie tak ściągam fajke z tego zaczepu ,wtedy swobodnie moge pancerze przesuwać.Smaruje linke olejem (jadalnym nie koniecznie pierwszego tłoczenia) .Póki co linki chodzą miodzio ,niemiłosiernie lekko czas 4 dni .Zobaczymy co potem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trybko Napisano 10 Maja 2006 Udostępnij Napisano 10 Maja 2006 A nada się michellin taki w niebieskiej "tubce" W kolorze (czerwonym,malinowym)??? Bo ostatnio czyściłem napęd tylny i sprzedawczyni poleciła mi ten smarek:) Czy najlepiej posmarować finish linem -ja mam czerwony:) Mam taki michelin i powiem też do smarowania linek go używam spisuje sie całkiem,całkiem chociaż wygląda jak dżem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bialykom Napisano 11 Maja 2006 Udostępnij Napisano 11 Maja 2006 ale to juz chyba zboczenie :lol: przeciez do pancerza raczej nie naleci tyle brudu zeby wyjmowac linki i je myc ostatnio zrobilem porzadki z linkami i pancerzami. przy wycieraniu linki na szmtce zostalo sporo syfu, przeplukalem tez panzerze (i oczywiscie nasmarowalem). wszystko chodzi duzo lzej. moim zdaniem raz na jakis czas warto to zrobic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blue Napisano 11 Maja 2006 Udostępnij Napisano 11 Maja 2006 Jak wy płuczecie pancerze? Strzyjawką z igłą? jakos inaczej sobie tego nie wyobrazam... i czym pluczecie ... wodą? Wd40? Ekstrakcyjną? a potem lejecie FL czy jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bialykom Napisano 11 Maja 2006 Udostępnij Napisano 11 Maja 2006 strzykawka z igla plus benzyna, nastepnie przedmuchujemy pancerz, czekamy az benzyna odparuje i smarujemy FL (tez strzykawka) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stefe Napisano 11 Maja 2006 Udostępnij Napisano 11 Maja 2006 w motocyklu użwywalem oleju do skrzyni biegów... dalej tak robię w rowerze... też za pomocą strzykawki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomaaso Napisano 13 Maja 2006 Udostępnij Napisano 13 Maja 2006 teraz moe odradzic flt+po tygodniu slychac dziwne tarcie... po wytarciu jest cicho czyli te smary sie chyba nie nadaja do linek:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Martinii Napisano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2007 Pozwole sobie odkopac Czyli czyscic pancerze benzyna w strzykawce z igla, a do smarowania uzyc FL TEFLON PLUS DRY ? Jesli to sie nie nadaje (jak twierdzi tomaaso) to co kupic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uchmanek Napisano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2007 Najlepiej wogle nie smarowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Martinii Napisano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2007 Dlaczego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uchmanek Napisano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2007 bo do smaru brud sie lepi. tarcie redukuje wkladka (rurka) teflonowa. oczywiscie jest grupa ludzi, ktorzy smaruja i mowia, ze jest ok. ja do nich nie naleze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.