CR7 Prezes Napisano 18 Kwietnia 2006 Napisano 18 Kwietnia 2006 Byłem dzisiaj w sklepie rowerowym i pan mechanik byltak miły że zwarzył mi mój sprzęt. Na ekraniku wagi wyświetliło sie 13,7!!! To brzmiało jak wyrok... Na czym najlepiej odchudzić rower chciałbym żeby ubyło mu około kilograma Mój sprzet to: Merida matts sprot 300 Hample: tarcze Alivio przód i tył Amor: Manitou Axel Elite LO Rama: Merida Matts? alu Kiera: NS x-up Cały osprzęt Shmiano Alivio Opony: Specialized Fast track pro i Panaracer HI-road Pare rzeczy widac juz na pierwszy rzut oka tj> tarcze i kiera ale nie mam pivotów z tyłu a V-ki z przdu i tarcze z tyłu to wygląda komicznie. Podajcie prosze pare ew. zmian i wstepny kosztorys z góry dzięki
ralf Napisano 18 Kwietnia 2006 Napisano 18 Kwietnia 2006 no moze koła by warto odchudzic, bo to na nich duzo idzie wyjsc do przodu. a amorek to gdzies widizałem na wadze Axela, tylko nie wiem czy ten model i wazy 2766g. hamulce tez na pewno do lekkich nie należą, musiałbys troche kasy włozyc zeby był zejsc do ok.12kg
CR7 Prezes Napisano 18 Kwietnia 2006 Autor Napisano 18 Kwietnia 2006 Mam ok. 700 zł na wymiane przeziutek, manetek, hampla, kasety i łańcucha. Co do wagi axeal to troche przesadziłeś on waży niewiele ponad 2 kg. Generalnie najwięcej za małe pieniadze oszczedze na kierownicy bo NS x-up sprzedam za 60 a kupie Tioge za 100 :]
manio49 Napisano 18 Kwietnia 2006 Napisano 18 Kwietnia 2006 Prezes ważyłeś axela? Bo była taka akcja że wiekszość oemów jest od groma cieższa od wersji na sprzedaż.
MIC Napisano 18 Kwietnia 2006 Napisano 18 Kwietnia 2006 a amorek to gdzies widizałem na wadze Axela, tylko nie wiem czy ten model i wazy 2766g to byl chyba moj Zalozylismy temat o wagach axelow. moj wyszedl 2683g z nieprzycieta rura sterowa. teraz ja bede przycinal wiec waga troche spadnie
ralf Napisano 18 Kwietnia 2006 Napisano 18 Kwietnia 2006 no wiesz CR7 Prezes, napisałem to w oparciu o fotke, która dał na forum MIC http://img363.imageshack.us/my.php?image=kif010997ew.jpg MIC, chyba nie bedziesz miał za złe ze dałem fotke Twojego Axela, ale jakos chciałem swoja wypowiedz udowodnic ja bym wymienił manetki na gripy SRAM jakies i bys juz był ponad 100g do przodu napisz jakie koła masz, bo to by sie moze dało cos z tym zrobic
CR7 Prezes Napisano 19 Kwietnia 2006 Autor Napisano 19 Kwietnia 2006 Opony: Specoialized fast track pro/ panaracer hi-road - tył i jakieś cięzki fabryczny grzmot z przodu Dętki- Zwykłe SKS Piasty- Alivio Szprychy- fabrycznie nie ma pojecia co to jest Powiedzcie prosze ile moznaby zaoszczecić na tym kole za niewielkie pieniądze A co do foty to niedkońca mój Axel bo mój jest elite
mischa Napisano 20 Kwietnia 2006 Napisano 20 Kwietnia 2006 ciezka sprawa z tym odchudzaniem twojego pancernika, ja bym zrobił tak - kupił na allegro duka xc ( uzywka za 550 ja takiego wyrwalem i jestem zadowolony) do tego v-ki na przód ( avid 5), sprzedajesz axela i zostaje ci pare groszy na kierownika , mostek, ewentulanie oponki, na pewno z 700 gram tym sposobem zjedziesz
CR7 Prezes Napisano 20 Kwietnia 2006 Autor Napisano 20 Kwietnia 2006 No z tym mostkiem to chyba niedoczytałes :] mam Kbix Pro race to nie jest cięzki mostek... Kiere mam 160g. wczoraj zmieniłem. Od Axela odkreciłem pivoty (50g. no ale jednak ) Axela nie bede sprzedawał a z przodu ede miał tarcze natomiast z tyłu zmieniam na V-ki. kupie karbonowa sztyce Kbix, Zmieniam tez p.przód ze Alivio na Srama jakiegoś i manetke lewa tez na srama. Korby ze starego Alivio na Nowe tym sposobem przy odrobinie szczescia zejde do jakiegos 12,3 teraz waga wskazuje niemal równo 13,5 (13 498g.)
Żbik Napisano 20 Kwietnia 2006 Napisano 20 Kwietnia 2006 Zdecydowanie rozpocznij odchudzanie roweru od kół. Na samych oponach i dętkach jesteś w stanie zjechać kilogram w dół Do tego lekkie obręcze (np Accent Pathfinder) i piasty (np LX lub Novatec). I wywal te "pseudotarczówki", a wstaw dobre v-ki (np Avida). Zobaczysz co znaczą dobre hamulce Siodło też może przynieść ok 200g mniej
CR7 Prezes Napisano 20 Kwietnia 2006 Autor Napisano 20 Kwietnia 2006 Masz absolutna racje, ale chce zostac przy tarczach z przodu konkretnie Avid Juicy 5 kupuje wtedy człowiek czuje co znaczy hamowanie Z tyłu chciałbym mieć V-ki avida ale... czy istnieje cos takiego jak adapter pod V-ki i ile to moze kosztowaci jak to wygląda? Bo w swojej ramie nie mam Pivotow z tyłu. Mam całkiem lekką oponke speca Fast tracka tak ise składa że wleciała mi w raczki pista novateca tylko ile ona wązy nie mam pojecia co to za model :/ Dlatego do rzudu zamierzam kupic obrecz Disc one sa chyba lzejsze?
Mod Team Lookas 46 Napisano 20 Kwietnia 2006 Mod Team Napisano 20 Kwietnia 2006 Skoro ją masz to ją zważ :]
MIC Napisano 20 Kwietnia 2006 Napisano 20 Kwietnia 2006 Disc one sa chyba lzejsze? Disc sa chyba ciezsze - jak sie myle to mnie poprawcie
klimek Napisano 20 Kwietnia 2006 Napisano 20 Kwietnia 2006 Felgi disc i "normalne" różnią się wagą niewiele, na kożyść disc. Polecam suny DS2xc, tyle że trafiają się modele "niecentrowalne". Dystrybutor pono wymienia bez problemu. Piasty - american clasic (ciężkie do dostania) Reborn RH+- (nowe, niesprawdzone)sram (ciężki do dostania, i powoli troche ...stary)W ostatecznosci Northshore - nowatec ale z polską oprawą
CR7 Prezes Napisano 20 Kwietnia 2006 Autor Napisano 20 Kwietnia 2006 Piaste już mam... nawet juz wiem ile wazy konkretnie 260g. z zaciskiem to chyba nie jest jakoś sporo? Rima jeszce sie nie zdecydowałem czy disc czy V-ki ale mam mało kasy to coraz bardziej sie do V-ek przymierzam z oby frontów. Czy któs słyszał o tym adapterze?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.