Skocz do zawartości

[1100-1500] Merida matts która, 10v2012 ?

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam poszukuje roweru raczej MTB niż crossa

poruszam się głównie po mieście troche terenu ale jazda po krawężnikach crossem nie należy do przyjemnych, więc raczej wole 'górala'

ostatnio rower jaki miałem to kompletny złom jeszcze sprzed 10 lat także przeskok będzie spory ;)

nie znam się zbytnio na częściach, przeszukiwałem allegro i fora okoliczny sklep i zastanawiam się nad zakupem któregoś z tych rowerów

Rower górski Merida Matts 10-V 2012 + MIX GRATISÓW | MTB | Sklep Rowerzysta.pl rowery taka merida za 1350zł, przyznam, że bardzo mi się podoba

oraz trochę tańsza opcja Rower górski Merida Matts 40-V 2011 | MTB | Sklep Rowerzysta.pl rowery

który z tych dwóch rowerów byście mi polecili albo kompletnie odradzili??

Zależy mi bardziej na zakupie w sklepie na miejscu niż w internecie a ta meride 10v mam można powiedzieć tuż obok

czy może te dwa modele nie są warte uwagi?

chociaż jak pisałem ostatni rower to totalny złom sprzed ery;)

wzrost 188

waga 88

Napisano

Rower górski Merida Matts 10-V 2012 + MIX GRATISÓW | MTB | Sklep Rowerzysta.pl rowery taka merida za 1350zł, przyznam, że bardzo mi się podoba

Ta Merida to złom, wolnobieg, shimano tourney i jeszcze ta kosmiczna cena :icon_confused:

Tańsz i lepsza.... :icon_cool:

Weż tego, o niebo lepszy od Meridy http://allegro.pl/limber-vx7-shimano-alivio-disc-blokada-wyprz-i2351488089.html

Napisano

Ta Merida to złom, wolnobieg, shimano tourney i jeszcze ta kosmiczna cena :icon_confused:

Tańsz i lepsza.... :icon_cool:

Weż tego, o niebo lepszy od Meridy Allegro

dzięki za szybką odpowiedź :)

sorry że tak łopatoligicznie spytam ale cóż to ten wolnobieg i w czym się to odczuwa oraz te shimano tourney

czyli lepsza jest ta 40v 2011

dzięki za propozycje ale chodzi mi o zakup raczej w sklepie, chociaż jak ten rower jest jak mówisz klase lepszy może musiałbym się poważniej zastanowić..