bickle Napisano 6 Marca 2012 Napisano 6 Marca 2012 Witam. Na początek chciałbym zastrzec ze jestem nieco zielony w temacie rowerów, chociaż nigdy nie miałem większych problemów przy naprawach i konserwacji swojego. Do teraz. Chcę zamontować nowy suport Truvativ Square w ramie. Problem polega na tym, że miska zaznaczona na niższym zdjęciu, kręci się w kółko, i nie można jej zdjąć. Tak powinno być? Wszędzie jest napisane, że odkręcam luźną miskę (removable ring), wkładam suport do ramy i dokręcam z drugiej strony. Przekopałem już chyba cały internet, nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi na mój problem... na jednym angielskim forum ktoś też miał taki sam problem ale nie było żadnej konkretnej odpowiedzi. Wszędzie znajduję tematy o zapieczonych miskach z ram, ale praktycznie nie ma nic o odkręcaniu miski z suportu. Więc albo coś robię źle, albo suport jest lipny.
rzezniol Napisano 6 Marca 2012 Napisano 6 Marca 2012 Musi zejść ... uzyj wiecej siły Moze się lekko przykantowała na łozysku. Psiknij jakimś WD moze pomoże. Pozdro
bickle Napisano 6 Marca 2012 Autor Napisano 6 Marca 2012 Musi zejść ... uzyj wiecej siły Moze się lekko przykantowała na łozysku. Psiknij jakimś WD moze pomoże. Pozdro Dzięki za odpowiedź. Psiknąłem cn123 (preparat podobny do wd40) - żadnej poprawy. Zrobiłem kilka zdjęć, może pomogą w rozwiązaniu problemu. To niebieskie w środku, powinno kręcić się razem z miską czy pozostawac nieruchome przy kręceniu? Bo kręci się. I w ogóle ta miska kręci się trochę nierówno, robi jakby ósemki bo samym suporcie. Na kolejnych dwóch zdjęciach nakreśliłem jak to mniej więcej wygląda.
Fenthin Napisano 6 Marca 2012 Napisano 6 Marca 2012 Po co nią kręcisz? Normalnie pociągnij, tam nie ma gwintu.