Skocz do zawartości

[rower] Kross Hexagon V6


Rekomendowane odpowiedzi

jeszcze hamulce są dość kitne. oleje tarczówy lx i kupie v-brakei lx. stwierdziłem, że chyba nie opyla sie ładować tyle kasy w ten rower. i jeszcze ta korba o paranormalnych wielkościch zębatek do wymiany bedzie.

PS. Kathar nie wiem jak ci sie udało utrzymać ten amor w takim stanie wizualnym. z mojego schodzi farba kilogramami. nalepki tak samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hamulce też pójdą do wymiany. LX BR-M580 - myślę że dla mnie w sam raz. Co do amora to co ma mu się stać, jak ja praktycznie tylko po asfalcie jeżdżę :) ?

 

Co do ładowania kasy w rower, to w planie kiedyś, kiedyś (w przyszłym roku :) ) jest wymiana ramy na troszkę lżejszą, więc te moje obecne inwestycje mają całkowy sens. W planach do wymiany będzie jeszcze kilka innych elementów. Jak starczy kasy to z Hexagona pozostanie chyba tylko dzwonek :D .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobne ja chce sobie koła kupić w tą zimę mam nadzieje :) Tylko, że inne szprychy i czerwone nyple alu :P Potem z takich poważniejszych zmian to amorek i zbieram na ramę :D Tak więc u mnie jak u Kathara opłacało się wkładać w ten rower tyle pieniędzy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

części kupie raczej pod koniec zimy, bo:

1) bedą tańsze

2) zime wole jeszcze przejeździć na starych, bo nie ma sensu zużywać nowych.

do szczyrku mam z 15km, więc może bede zarzucał sprzęt na deske na plery i dojeżdżał na rowerze pod wyciąg. albo sprzęt wcisne do auta i przjedzie mi razem z tatą :P no i bedzie trzeba kupić/zrobić opony z kolcami do jeżdżenia po lesie. a co do ram to ostatnio widziłem na allegro ramkę karbonową ważącą w okolicach kilograma tyle, że kosztuje 3000 czy jakoś tak. a w bikestacji są koła ważące jakoś 1,4kg para. problem w tym, że trzeba by obrabować bank, żeby kupić to wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Nie dawno wygiął mi się piwot hamulca tylnego, w stronę obrotu koła, czyli tak jakby przy hamowaniu. Czy to normalne? W sumie łatwo go wyprostowałem, ale zastanawia mnie ten fakt, bo ważę zaledwie 50 pare kilo, i na hamulce, szczególnie tylni, nie działa jakaś wielka siła. Czy może komuś coś podobnego się zdarzyło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

W moim Krossie szykują się koła do wymiany. Jak przejadę palcem po obręczy to dosyć mocne wgłębienia są. Szczególnie, o dziwo, z tył, gdzie hamuje raczej rzadziej i słabiej. Może to być wina tanich klocków za 4 zeta (kilka kkm z tył miałem te zwykłe a z przodu czarne Clarksy) ? Jak mocno kładę się w wiraż, albo jak przyspieszam to koła tak strzelają :D Na razie nie wiem co kupie, zobaczymy na jakie mi kasa pozwoli :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mój rower dostał nowe koła, jednak nie te co miały być

obręcze: Matrix SingleTrack Pro - nic o nich w internecie nie mogłem znaleźć, ale kilka osób z klubu na nich jeździ i są całkiem fajne, waga realna 420g

szprychy: DT Champion

piasty: LX

 

kółka w sumie ważą 1800g, ale akurat to było ważone na starej wadze mamy więc nie wiem jak dokładny jest ten pomiar. Odczuwalnie rower zyskał na przyspieszeniu. Są sztywniejsze więc nie ocierają o klocki hamulcowe jak poprzednie.

 

Po za tym założyłem nową kasetę i manetki XT, modele 2008 :D (manetki chodzą super) i łańcuch hg-93.

 

Teraz czekam na opony Nobby Nic'i najprawdopodobniej i może będzie rama Kross Level A6 (ale ze starej składam drugi rower :) ), bo mam okazje kupić w miejscowym sklepie za 200zł i do tego czarną (te czerwone za bardzo mi sie nie podobają...) więc myślę, że się opłaca, trochę usportowię rower :D

Postaram sie w najbliższym czasie zważyć cały rower :D

 

Co do części które zostały...

Uszczelki w amortyzatorze już mi puszczają, nie wiem ktoś czy da się kupić takie uszczelki? Mój egzemplarz amorka chodzi bardzo przyjemnie (zalałem go olejem) brakuje mu tylko sztywności, ale ważę 55kg więc nie jest tak źle :)

 

PS Szczęśliwego Nowego Roku ! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bry. rower mam u babci, a mam możliwość zamienienia się z kumplem amorami, więc mam pytanie: jaka jest długość rury sterowej w Hexagonie w ramce 17'? a co do modernizacji, to będę wymieniał tylną przerzutkę, bo ta mi pada (po ok. 3kkm). będzie xt z 2007 roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Widzę, że coś tu ucichło, więc może pora odświeżyć :D

Wczoraj mój Hexagon dostał Avida SD7 na przód z powodu destrukcji oryginalnego Alhonga :D Piszę tutaj, gdyż mam takie pytanie. Czy ktoś z użytkowników tego roweru wymieniał napęd z powodu jego zużycia? Jeśli tak, to jaki miał przebieg?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do porządnej jazy po lesie jak najbardziej, to co moja ramka przeżyła... myślę, że sporo ram tej klasy mogłoby tego nie wytrzymać... ale dirt ? To jest rower ATB B) I radzi w trudnym terenie, ale nie, dirt to lekka przesada :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Wczoraj przydarzyła mi się niemiła niespodzianka. Stojąc na światłach spojrzałem sobie na tylne koło i tak na dłuższą chwilę przykleiłem na nie wzrok. Jak się okazuje, poszła jedna szprycha i trzyma się między dwoma innymi. Nie wiem jaki mógł być tego powód. Muszę coś z tym zrobić, bo niepotrzebnie tylko wagę mi mojej maszyny zawyża :P A jak się spisuje V6 innym użytkownikom?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...