bikemaniak Napisano 6 Lutego 2006 Napisano 6 Lutego 2006 Noszę się z zamiarem kupna manetek i przerzutki tylniej przerzutka to Sram X-0 albo X-9 a manetki to sram x-7 co sądzicie o tym zestawieniu ?? czy warte jest pieniędzy które włożę w tę imprezę
Marcin5611 Napisano 7 Lutego 2006 Napisano 7 Lutego 2006 Sam chce kupic X.0 ale gripy Sram x.o bo x.9/x.7 nie podobaja mi sie z wygladu a w cenie az tak strasznej roznicy w cenie nie ma... :glare: A czy warto...?? Ja mam nadzieje ze warto
bikemaniak Napisano 7 Lutego 2006 Autor Napisano 7 Lutego 2006 hmm a wie ktoś jaka jest różnica miedzy x9 a x0 <-----tylnią przerzutką
BART_osz Napisano 7 Lutego 2006 Napisano 7 Lutego 2006 Wystarczy poczytac opis - i bedziesz znal roznice. opis X0 , opis X9 Nastepnym razem - choc chwile pogoogluj - to nie boli a odpowiedzi na pytania pelno
fryta Napisano 7 Lutego 2006 Napisano 7 Lutego 2006 mam gripy x-0 i tylną x-9 tylna x-9 czy x-0 ? JAK CIĘ STAĆ :eek: to bierz x-0, w testach wielu bikerów najlepsza przerzutka świata
Alvaren Napisano 7 Lutego 2006 Napisano 7 Lutego 2006 Ja mam zestaw x-7 manety i tył i chodza bardzo dobrze. x-9 tył brałbym tylko dlatego że jest mozliwość kupienie przerzuty ze srednim wózkiem a tak to nie ma sensu. No chyba że dla lansu bo to ze ma kółka na łożyskach to bez sensu. Na x-0 jesli masz kase to bierz ale czy warto jeśli za tą cene możesz już mieć tł x-9 i np. korbe lx ???? wybór należy do ciebie
szakq Napisano 7 Lutego 2006 Napisano 7 Lutego 2006 sadze ze roznica jakosci i trwalosci nie jest az taka duza jak roznica w cenie pomiedzy x-9 a x.0 sam mam x.9 i zastanawiam sie czy nie przeplacilem i czy x.7 by nie bylo wystarczajace nawet.a manetki mam gripy i takie moge polecic
Lobster Napisano 7 Lutego 2006 Napisano 7 Lutego 2006 Ja, podobnie jak fryta mam gripy x-0 i przerzutke x-9 - zestawik działa wyśmienicie. Podejrzewam ze przerzutka x-0 podczas uzytkowania nie działałaby duzo lepiej, najprawdpodbniej nie odczułbyś różnicy . Ew zamiast gripów moglbys kupić triggery x-0, podobno działają wyśmienicie, choć sam nie miałem okazji sie nimi pobawić...
szakq Napisano 7 Lutego 2006 Napisano 7 Lutego 2006 niestety tutaj cena jest dalece nie kuszaca:((trigery x-0)
Lobster Napisano 7 Lutego 2006 Napisano 7 Lutego 2006 niestety tutaj cena jest dalece nie kuszaca:((trigery x-0) Tak, ale jeśli kolega ma zamiar kupować przerzutke x-0, to niech kupi lepiej x-9 która działa tak samo, i do tego wypasione manetki (swoją drogą są już gdzieś dostępne te triggery ? )
szakq Napisano 7 Lutego 2006 Napisano 7 Lutego 2006 moze i tak ale ogolnie cala grupa x-0 daleko wykracza poza standardy cenowe... moze gripy jeszca jako tako ale z tego co sie orientuje to sa to najwyklejsze 9.0 z miekszymi chwytami o innym wzorze
DENI Napisano 7 Lutego 2006 Napisano 7 Lutego 2006 sa triggery x.0 juz ? na allegro x.0 potaniala ...po 450zl do wyrwania ale czy na pewno jest o tyle lepsza od x.9 ? watpie - chodzi o wage xtr - po 250zl , x.0 to juz dla maniakow chyba
Żbik Napisano 7 Lutego 2006 Napisano 7 Lutego 2006 Tylna X.0... Cóż, fajny sprzęt, choć cena jest horrendalnie wysoka w stosunku do ceny X.9... Ja sam kupiłem rok temu tylną X.9 i do tego gripy 9.0 (model 2003, bo mi się bardzo podobają ) i złego słowa nie powiem Na jednym z maratonów wózek przerzutki, po uderzeniu o gałąź wkręcił się w tylne koło kosząc 6 szprych DT Revo B i niszcząc kasetę Srama... :025: Oczywiście to był koniec startu w tym maratonie dla mnie... Nie mniej straty okazały się nie takie duże. W kasecie pękła kompozytowa podkładka i całość dostała luzów, szprychy się wymieniło. Natomiast wózek na miejscu odgiąłem i praktycznie oprócz 2 malutkich rysek na nim nie ma nawet śladu, że coś się działo... Wcześniej jeździłem na tylnej XT i raczej by tego nie przeżyła... Odnośnie konkretnej odpowiedzi na pytanie to jeśli Cię stać i Twój rower jest tego wart to kup tylną X.0. na pewno nie pożałujesz. Nie mniej X.9 to idealna, tańsza i wcale nie gorsza alternatywa dla X.0. Odnośnie gripów to różnic technicznych i mechanicznych między X.7, X.9 a X.0 nie widzę. Wybierz poprostu takie, które Ci się najbardziej podobają. W działaniu będą identyczne. A gripy X.0 wyglądają w rzeczywistości jak... tandeta
bikemaniak Napisano 7 Lutego 2006 Autor Napisano 7 Lutego 2006 A gripy X.0 wyglądają w rzeczywistości jak... tandeta biggrin.gif Dokładnie Żbiku Gripy X-0 mi się nie podobają za cholerę na fotkach bardzo ładnie się prezentują i dzisiaj idąc do sklepu rowerowego z zamiarem kupna X-0 kupiłem X-7 Dlaczego??? Po pierwsze to sprzedawca sam mi powiedział że między X-7 X9 X0 zbytniej różnicy nie ma działanie jest to samo kwestia wyglądu no i wybur padl na X-7 jak one pięknie wyglądają po drugie jak zobaczyłem X0 to lekko się zniechęciłem ale kupiłem dobre gripy teraz tylko czekać na tylnią x9 albo x0 zobaczę jeszcze
DENI Napisano 8 Lutego 2006 Napisano 8 Lutego 2006 wypowiedz uzytkownika 'Kasha' z innego forum : "Przerzuta na tył SRAM X-9 ze średnim wózkiem, rocznik 2005. Już drugie X-9, tyle że poprzedni to był 2004 Ze względu na jeden bardzo istotny aczkolwiek mało dostrzegalny aspekt konstrukcyjny nie kupiłem (a miałem zamiar...) i radzę nie kupować nic poniżej SRAMa X-9" "Ano to, że dolne ramię pantografu, podobnie jak w X.9 '04 to tylko dwa małe, nie połączone ze sobą patyki, "dzięki" którym cały pantograf koncertowo się gnie w razie niepomyślności, o czym sam się przekonałem. W 2005 roku w X.9 zrobili już tak jak X.0, czyli w dolnym pantografie jest potężna poprzeczka, która to wszystko wyraźnie wzmacnia. W 2005 roku X.7 było takie be, bo 5.0 miało chociaż pełną górę pantografu. W 2006 roku niestety całośc kolekcji od X.9 w dół jest do bólu ażurowa..."
Żbik Napisano 8 Lutego 2006 Napisano 8 Lutego 2006 Są gusta i gusta... Ja swoje zdanie o przewadze osprzętu Srama nad Shimano opieram na własnym doświadczeniu z tylnymi przerzutkami Acery, LX i XT, manetkami Alivio i LX oraz na obecnych wrażeniach i rocznym użytkowaniu gripów 9.0 i tylnej X.9. Uważam, że z X.9 może konkurować jedynie XTR, gdyż XT jest moim zdaniem nieco gorsza konstrukcyjnie i technicznie od X.9... Takie jest moje zdanie. Dziwią mnie jedynie minimalne wręcz różnice techniczne między grupami X.7, X.9 a X.0. Różnice cenowe są za to porażające... :025:
Puma [JFK] Napisano 8 Lutego 2006 Napisano 8 Lutego 2006 Dziwią mnie jedynie minimalne wręcz różnice techniczne między grupami X.7, X.9 a X.0. Róznice cenowe są za to porażające... Czyli nie ma większego sensu dokładać z X.7 do X.9 jeśli nie startuje w maratonach?
Lobster Napisano 8 Lutego 2006 Napisano 8 Lutego 2006 gdyż XT jest moim zdaniem nieco gorsza konstrukcyjnie i technicznie od X.9... Takie jest moje zdanie. Od czasu do czasu podczas dłuzszych wycieczek zamieniam się rowerem z qmplem, on własnie ma xt, a ja x-9, i mam takie samo zdanie jak Żbik na ten temat . ' date='8.02.2006, 14:03' post='156628']Czyli nie ma większego sensu dokładać z X.7 do X.9 jeśli nie startuje w maratonach? Nie, to praktycznie te same przerzutki, jedyna różnica to jedno łożyskowane kółeczko w x-9
Janisław Napisano 10 Lutego 2006 Napisano 10 Lutego 2006 Nie, to praktycznie te same przerzutki, jedyna różnica to jedno łożyskowane kółeczko w x-9 Jest jeszcze inne mocowanie linki - wedle instrukcji - X9 i X0 mają jednakowe, a X7, 5.0, 4.0 i 3.0 ciut inne. Tak jakby SRAM sam zaliczał X7 do niższej klasy... Chociaż przyznam, że bezpośrednio ich nie porównywałem - ja mam X9 i jestem wielce zadowolony
Żbik Napisano 10 Lutego 2006 Napisano 10 Lutego 2006 Jest jeszcze inne mocowanie linki - wedle instrukcji - X9 i X0 mają jednakowe, a X7, 5.0, 4.0 i 3.0 ciut inne Z tego co wiem i widzę w katalogu to mocowanie to jest identyczne we wszystkich modelach Srama 2005 i wyżej.
Janisław Napisano 10 Lutego 2006 Napisano 10 Lutego 2006 Aha, ale na instrukcji są 2 kółeczka objaśniające jak przymocować linkę - w 1 jest X9 i X0 a w drugim X7, 5.0, 4.0 oraz 3.0. Jak pisałem, organoleptycznie nie zbadałem tego jeszcze...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.