Skocz do zawartości

Ineffable

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    284
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Kraków

Ostatnie wizyty

2 398 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Ineffable

Wschodząca gwiazda

Wschodząca gwiazda (8/13)

  • Bardzo popularny Rzadka
  • Od miesiąca
  • Od tygodnia
  • Dedicated Rzadka
  • Collaborator

Ostatnio zdobyte

124

Reputacja

  1. Wg mnie to rama Cannondale F500 CAAD4 z nieoryginalną powłoką lakierniczą. Antyk po przeróbkach z podmienionym osprzętem.
  2. Garmin Edge 1040 Bundle w wersji z dodatkami za około 2200 zł. Wysyłka gratis. https://bikable.com/p71825/accessories/navigation-and-computers/bike-computers/garmin-edge-1040-gps-bicycle-computer-bundle
  3. Przy zmianie blatu z 36 na 38 nie zmieni się za wiele. http://www.gear-calculator.com/ - zapoznałbym się z tym kalkulatorem. I uwzględnił swoje oczekiwania. Później sprawdził, czy rozwiązanie, które wydaje Ci się optymalne jest możliwe do wdrożenia w Twoim rowerze i ogólnie możliwe do wdrożenia.
  4. W tym rowerze jest jeden blat z 36 zębami i kaseta 11-46t? Jakich przełożeń Ci brakuje? Miękkich czy twardych?
  5. Jakbym mieszkał nad morzem w odległości 100 metrów lub mniej od linii brzegowej, a obok miał same lasy, w które chciałbym się zapuszczać zimą, może zrodziłby mi się w głowie kiedyś dziwny pomysł na fat bike'a, Ale bez spełnienia tych warunków, nie wpadłbym na pomysł, aby kupić fat bike'a tylko dlatego, żeby używać go zimą. Są lepsze rozwiązania.
  6. @jartan- jak wymienisz opony może być jeszcze lepiej, a jak wymienisz dodatkowo koła - to jeszcze lepiej.
  7. @jartan- musisz skorygować naciąg linki tylnej przerzutki. Może uda się poprawić to mało inwazyjnie, czyli obracając śrubę baryłkową przy przerzutce.
  8. @jartan- odebrałem w sklepie, więc miałem ogarnięte. Ale po zmianie kół regulowałem, nawet linkę zmieniałem. Jaki masz z nimi problem?
  9. @jartan- ja mam pod owijką. Nie jest to idealne rozwiązanie, ale dla mnie nie jest najgorszym z możliwych. Również głównie trzymam ręce w okolicach klamkomanetek, więc mi znacząco nie przeszkadzają.
  10. Taką podjąłeś decyzję i nam nic do niej. Ja wybrałbym DT Swiss - ale to przez wzgląd na możliwość ich bezproblemowego serwisowana w całej Polsce. Dla mnie minusem kół Fulcrum/Campagnolo jest to, że nie można do nich dokupić samej obręczy, jeśli ulegnie uszkodzeniu. Trzeba kupić całe koło. Do kół DT Swiss kupujesz obręcz z dostawą na drugi dzień. Oby obyło się bez awarii, bo koła same w sobie są bardzo dobre.
  11. @Agutek- myślę, że będziesz zadowolona. Tylko koniecznie radziłbym wymienić owijkę na kierownicę na start - dla wygody. Idź w kierunku jakieś o grubości 3 mm. Mogą Ci też zawinąć jedną owijkę na drugą, będzie bardziej miękko.
  12. @Agutek; @Rafa1- https://geometrygeeks.bike/bike/ridley-kanzo-a-2022/ - tu macie tabelę z geometrią, chyba się pokrywa. @Agutek- jesteś kobietą, prawda? Wnioskuję po przekroku względem wzrostu. Zapewne długość ramienia również będzie ponad normę. Również uważam, że S będzie dobrym wyborem.
  13. Ja osobiście byłem świadkiem, kiedy koleś przyszedł po odbiór roweru polskiego producenta na "R" dla koleżanki. No i się trochę znał, więc zaczął analizować, co było w specyfikacji, gdy zamawiał, a co widzi przed sobą, a tam połowa rzeczy podmieniona - inne koła na innych piastach, inne opony, inne siodełko, inna kierownica...
  14. @Rafa1- nie wydaje mi się. Co prawda w moim przypadku temat ogarniał bezpośrednio szef sprzedaży Ridleya na Polskę, ale oni te wszystkie rowery mają bezpośrednio ściągane z Belgii. I taki też zapewne dostaniesz - fabrycznie zapakowany. Karton nie miał żadnych specjalnych oznaczeń, które sugerowałyby, że są różne partie. Jakby robili jakieś ulepy, to w Belgii musieli by dokonywać tego procederu. Oczywiście jest tak, że każdy producent zastrzega sobie prawo do podmiany osprzętu na tej samej klasy (wg własnego mniemania), ale raczej to wynika faktycznie z problemami z dostępnością czegoś, a nie że robi jedną partię prawilną, a drugą ulepy z tego, co ma. Patrząc obecnie na stronę, miałem dokładnie to samo.
  15. Wejdź sobie w mój podpis, tam masz wszystko dokładnie opisane. Dotychczas zmieniłem całe koła wraz z tarczami i owijkę, więc reszta jest fabryczna.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...