Skocz do zawartości

marcesco

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 158
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana marcesco w dniu 2 Lipca

Użytkownicy przyznają marcesco punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Marek
  • Skąd
    Szczecin

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika marcesco

Weteran

Weteran (12/13)

  • Automat Rzadka
  • Od roku
  • Bardzo popularny Rzadka
  • Dedicated Rzadka
  • Collaborator

Ostatnio zdobyte

2,3tys.

Reputacja

  1. Do siodełka lub znaleźć formatkę do sztycy z druku 3d.
  2. Fajnie to podsumowałeś 👍 Rzeczywiście wybór jest trudny, tym bardziej gdy zwraca się uwagę na więcej szczegółów niż typowy rowerzysta, znam to z autopsji. Mi osobiście wizualnie bardziej leży Chekpoint niż Addict Gravel, ale kolega na starszym modelu Scotta natłukł kilka tys km i ta geometria jest całkiem dobrze przemyślana. Co do dostępności, to czy zaglądałeś tu? https://www.bike24.de/radfahren/fahrraeder/rennraeder/gravel-bikes?attributes[manufacturer][]=SCOTT+Bikes&attributes[material][]=Carbon
  3. Pierwszy Silex był mocno doinwestowany marketingowo w influencerów itp. więc ten musi się po prostu sprzedawać na fali, ale to moja opinia. Do wyższych modeli Cube naprawdę nie można się przyczepić pod kątem wykonania, taki rowerowy VW Passat, ma wszystko tylko trochę polotu brakuje 😉. Nie myślałeś może o Bianchi? Arcadex i Impulso mają ciekawe ceny.
  4. Jest jeszcze jedna możliwość: chińskie obręcze, piasty DT i złożyć samemu 🫡
  5. Tymczasowo można złożyć bez podkładki, albo wyciąć z puszki po coli i po temacie.
  6. Sprawa jest prosta, co tu się roztrząsać. Masz taką konstrukcję główki ramy: Jeżeli zostawisz fabryczne podkładki to wsadzasz jakąkolwiek kierownicę ale tracisz pełną integrację, dodatkowo zintegrowany mostek nie będzie ładnie tam wyglądać. Miałem to samo w mojej Emondzie. Jeżeli chcesz zamontować jakąkolwiek inną kierownicę oraz jednocześnie utrzymać super-czysty look, wtedy musisz się pobawić w dobranie odpowiednich podkładek, a w najgorszym przypadku nawet inny split ring.
  7. Jak kolega wyżej napisał, w Di2 12-rzędowym nie ma klamki przewidującej napęd 1x, każda klamka ma po trzy przyciski, które można w miarę dowolnie definiować.
  8. Też miałem na celowniku, ale 1) na przecenach ląduje zawsze poprzedni model z zewnętrznym prowadzeniem linek; 2) wg wszystkich recenzji, rama jest bardziej sztywna niż konkurencja Masz rację. Dam znać jak wygląda waga po przekładce Di2, kół i reszty.
  9. W Rose trwa wyprzedaż poprzedniej generacji: https://www.rosebikes.de/sale/fahrräder?sf=1&category[]=1210#product_list Zamówiłem nowego Topstone'a Nie mam nic przeciwko składaniu roweru od zera, praktycznie każdy mój rower to na koniec frameset, ale nie ma potem problemu z odsprzedażą, a spróbuj za rok-dwa sprzedać takiego chińczyka.
  10. Fajnie się składa, że założyłeś temat bo miałem podobne rozkminy i decyzja już zapadła, rower zamówiony i czekam na dostawę. Za 2-3 tygodnie (mam nadzieję) wystawiam mojego Backroad'a na sprzedaż. Ale po kolei. Schowek w ramie - macałem w wielu rowerach, nawet w Enve MOG 🤠, dla mnie super sprawa, rozwiązuje każdorazowe pakowanie pompki, multitoola i innych szpei, a nie lubię torebek podsiodłowych. UDH - osobiście nie przywiązuję się do tego pomysłu, będzie to będzie. T47 - mam w szosie i kurde zastanawia mnie internetowy hype. Suporty są drogie, najtańszy kosztuje 4x Shimano i każdy producent robi miski pod inny klucz. W Backroadzie siedzi pressfit i ZERO problemów. Nowy Backroad - jest cięższy niż mój, do tego malowania z pupy, taki niemiecki gust, odpuszczam. Niestety niemieccy recenzenci twierdzą, że rama jest sztywniejsza niż poprzednik, dla mnie kolejny minus. Orbea Terra - spójrz na poprzedni model, jest sporo promocji, a malowania są wspaniałe, na żywo robi jeszcze lepsze wrażenie. Poprzednia Terra jest na dodatek lższejsza niż obecna i ma bardziej klasyczną geometrię. Jedyny minus dla mnie: brak gwintów na płetwę, ale za to schowek jest. Nowy Checkpoint - chwilowo się zakochałem, ale rama nie przewiduje montażu napędu 2x, a póki co jest to dla mnie napęd idealny. PS. Z moim Backroadem zszedłem do 8,3 kg na GRXie Di2 2x12 i jak patrzę na gravele na nowy sezon to trudno znaleźć model, który można doprowadzić do takiej wagi, dominują gravele z nadwagą.
  11. Tu masz nie lada kompendium.
  12. Obecnie trwa wyprzedaż poprzedniego Backroad'a, tj. 2020-2025. Masz pełen wybór napędów, geometria jest akurat pomiędzy, osobiście polecam. FF to typowy gravel pod zawody.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...