Skocz do zawartości

Rybus85

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    139
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Arek
  • Skąd
    Wlkp

Ostatnie wizyty

442 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Rybus85

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Reaktywny
  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

14

Reputacja

  1. I ten whoop by fajny był do mnie do roboty. Bo się debile czepiają do wszystkiego co na rękach. Biżuteria,zegarki itp. A tak to opaska na przedramię nawet i pod koszulką nie widać. Więc dla mnie duży plus 😉 Ale kolejne urządzenie i tu statystyki i w drugim kolejne...
  2. Ja i tak wożę małego powerbanka ze sobą. Varia,1040,przednia lampka,telefon,dojdzie jeszcze Inpeak. Wystarczy jakaś przerwa mała na trasie na jedzenie i sprzęty można w razie czego podładować. A już Variatke zapominałem ładować i w trakcie jazdy że krytyczny stan baterii 😂 A 1040. Ten to jest tytan na baterii. Tam wystarczy kilka minut ładowania i parę h latania. Z ciekawości bym sprawdził gdzieś na żywo czy ten ekran faktycznie jest tak świetny jak piszą w recenzjach. W centrum rowerowym pewnie w kartonach albo w gablotach będą tylko mieli 😜 Ja tam trzymam dalej kciuki za chinoli. Ostatnio z fajnych to oglądałem IGS BiNavi. Może jak poczują oddech na plechach to się Garmin trochę ogarnie.
  3. To samo miałem napisać odnośnie cen 😂 W sumie co daje to tylko lepszy ekran w porównaniu do 540,840 i 1040. No i głośnik w 850 może być ciekawy. Pytanie czy tylko jako "dzwonek" czy komunikaty np treningowe,nawigacyjne itp też będą.
  4. Ja też 90% na kursie. I nigdy nic. A jeżdżę od lipca. Zero problemów z 1040. Ale nie mam bety wrzuconej. Forek 955 mi taki numer odwalił. A tam też bety nie ma. Raz z młodym jechałem i nie chciało mi się brać licznika. Wrzuciłem trasę na zegarek. Odpalam trasę i się zresetował 😂
  5. Słyszałem nawet o zwilżeniu Ludwikiem 😆 I tak pewnie sam nie będę się męczył. Przyjdzie przegląd to razem z tym zrobią.
  6. Na tą chwilę najbardziej chyba skłaniam się do Tufo Speedero HD w rozmiarze 40 albo thundero HD. Ale bardziej speedero 😏 Oglądam i czytam i oponach które proponowaliście powyżej i na razie te najbardziej mi pasują. Mimo tego że chyba te opony tylko pod tubless,ale w sumie w internecie trochę sprzecznych informacji. Jedni piszą że tylko na mleku a inni że można jeździć z dętka tylko trzeba uważać żeby nie "uszczypnąć" dętki przy zakładaniu.
  7. Nieźle styrana 😁 Z trenażerem sam jestem ciekaw jak będzie. Kolega jeździ zimą na normalnych oponach i jakoś dużo mocniej się nie ścierają. Też nie chce mi się bawić z żonglowaniem oponami.
  8. I tak trenażer na zimę i tak 😁 W tym roku dostałem straszną zajawkę na rower i nie chce stracić tego roku. A jak będą wyglądać po zimie to się okaże 😂 Dopóki będzie można jeździć na zewnątrz to będę jeździł. W tym roku przy 5-8 stopniach na plusie jeździłem. Kiedyś dużo jeździłem na MTB. Ale denerwowało mnie że jadąc szosą,albo jakąś ładną ubitą trasą to był straszny kloc bez prędkości. Człowiek się umęczył a ledwo jechał. Więc gravel. Szosy nie chciałem. Mam i siebie gówniane drogi a dwa lubię czasem szuter i las. A trochę prędkości mi brakowało. Więc na tą chwilę wywaliłem z gravela gownianą korbę na kwadrat. Miałem prowhela 48 32. Wpadł Shimano Sora 50 34,suport Shimano 500ka, plus nowy łańcuch. Niby niewiele ale jakoś lepiej i ciut szybciej się jeździ. Wiadomo że szosowego z tego nie będę robił,ale nie dawało mi to spokoju 😁 Jeszcze tylko zajadę tylną kasetę bo też szału nie ma i zobaczymy co się urodzi 😎
  9. Ciekawie się robi. Niektórych nawet nie brałem pod uwagę. Najbardziej ciekawi mnie HUTCHINSON Caracal Race,ale cenowo nie za bardzo. Chyba że trafi się jakaś promka 😂 No i z tego co na szybko czytałem to HUTCHINSON Caracal Race typowo pod wyścigi a wersja "tylko" caracal ma inny skład mieszanki i na wkładkę anryprzebiciową. A na tym mi zależy. Więc jak już bym szukał to bez dopisku Race
  10. Jak w temacie. Chce zetrzeć do końca te na których rower wyjechał(założone CST PIKA 700x38c, te czarne tańsze niż brązowe 😁 ). Nie są złe,wkładka antyprzebiciowa daje radę. Już wyciągałem szkło wbite w oponę i dętka cała. Na razie raz dętka wymieniana ale to prawdopodobnie uszczypnięta dętka na krawężniku albo coś w tym stylu. Co dla mnie kluczowe. Mają być szybkie,w miarę ciche(ostatnio z kumplem jechałem,nie wiem co miał,ale odchodził pięknie ale opony hałas robiły dość spory) i nie mają paść po 1000km. Trasy powiedzmy 70-80% to asfalt,ścieżki itp. Reszta to szutry,lasy i inne dzikie odstępy 😜 Jak wiadomo szutr to dużo ostrych kamyczków. Na ścieżkach szkło bo debile zamiast wyrzucić butelkę po piwie do śmieci to kretyn rzuci o ziemię. Więc wkładka antyprzebiciowa musi być. Mleko mnie nie interesuje. Dętka. Etrto na obręczach 622-19c. Więc opony od 28-62 teoretycznie. Ale obstawiam że trochę ponad 42mm będzie ciężko upchać. Więc z rozmiarem myślę między 36-40mm. Obecne mają przebieg niecałych 1500km. Ale przyjdzie zima to je wykoncze na trenażerze i na wiosnę chce założyć już nowe gumy. Cena. No widzę że są oponki które kosztują więcej niż do mojego auta w rozmiarze 225/17 😁 Takiej sytuacji nie chce 😜 Wolałbym coś wypośrodkowanie. Nie syf,ale też nie za miliony monet. Nie jestem wyczynowcem,zawodowcem itd. Ale nie chce też niepotrzebnie wyrzucać pieniędzy w błoto. Dodatkowy plus to wygląd opony. Podobają mi się np z brązowym rantem 😉 Znajoma ma Bontrager H2 Hard-Case Lite z odblaskowym paskiem. Też fajna rzecz i spoko wieczorem wygląda.
  11. Na Forku 955 raz jechałem po wrzuceniu gpx. Nie chciało mi się brać 1040 jak jechałem z młodym. Nawigacja bez problemu. Żadnych opóźnień itd. Wibracja na zegarku i wystarczyło spojrzeć. Ale traktował bym to jako awaryjne nawigowanie. Bo zerkanie cały czas na rękę nie jest wygodne. Jeszcze jadąc z dzieckiem lub wycieczka powolna to ok. Ale cisnąć szybko i jeszcze trzymając na dole baranek to wolałbym nie odrywać wzroku od drogi i rąk od kierownicy 😜
  12. Tyle tylko że shrader ma ten plus że każda pompka i każdy kompresor na to pasuje. A tak to do presty adapter albo dedykowana pompka. Ja w aucie mam pompkę nożną z każdym zaworem. I tam pompowanie nawet do 6 bar to kilka machnięć nogą. W sumie o tym też myślałem żeby sobie adapter z presty na większy wrzucić do sakwy. Zawsze można pod jakiś kompresor na stacji albo gdzieś wpaść w razie czego.
  13. No też właśnie widziałem że z lezyne najmniejsze były. Bez problemu by weszła. W sumie niby sakwa 25cm,ale miarą sprawdzając to takie komfortowe to 21cm. Maks 23
  14. Hehe. Ale chyba się problem rozwiązał 😁 Rozmowa z sąsiadem i przywiózł mi Rockbros z montażem do ramy albo w otwory montażowe w rowerze. Jakbym czerepa wcześniej spotkał i ruszył temat pompki to nie musiałbym tu pytać. W sumie całkiem zgrabna. Manometr nawet i stopka. Na razie zamontowałem na szybko i w jakiś dzień muszę ją przetestować. Jak da radę to temat zamknięty. Jak nie to szukam czegoś małego do sakwy i jakoś będę upychał 😂 Więc propozycje jak najbardziej możecie tu wrzucać.
  15. Szukam pompki,jak najmniejszą żeby weszła w torbę na ramę. Torba to Rockbros B68. Wg specki torba na wymiary 25x14x14. Manometr nie jest wymagany,ważne żeby dawała radę powyżej 3-4 barów ogarnąć. Presta. Myślałem o elektrycznych,ale to dwa razy koło napompowane i prądu nie ma. Niby ile można mieć pecha,ale ostatnio miałem takiego i 6km z laczka do chaty prowadziłem rower. Zawsze opcja powerbank i taka pompka 🤔 W sakwie w sumie mam telefon,klucze do chaty w przegródce i wrzucam w zależności od pogody komin na szyję i coś pod kask na głowę,żele lub musy itp. Więc coś się zmieści,a część zawsze mogę przenieść do kieszonki na plecach. W sumie jakąś dętkę musiałbym też wrzucić. Co mi się podoba to naprawdę sporo osób się zatrzymuje i stara pomóc. Sam byłem w szoku że jest jeszcze trochę takich ludzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...